СПРЯМОВАНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ У НАВЧАЛЬНІЙ ВЗАЄМОДІЇ В УМОВАХ ВНЗ

Автор(и)

  • S. SHUTOVA
  • V. USOVA

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2016.17.210033

Ключові слова:

особистість, спрямованість, мотиви, настанови, психічні стани, детермінанти станів

Анотація

Розкривається зміст  поняття спрямованості особистості  як психічної властивості, в якій виражаються потреби, мотиви, світогляд, настанови, цілі життя й діяльності. Показано місце спрямованості в структурі особистості. Здійснено теоретичний аналіз проблеми і представлені результати власного дослідження впливу спрямованості особистості студентів на їх психічні стани в навчально‐виховному процесі ВНЗ.

Посилання

Bozhovich, L. I. (2009). Lichnost i ee formirovanie v detskom vozdaste. Sankt-Peterburg: Piter [in Russian].

Dodonov, B. I. (1978). Emotcii kak tcennost. Moskva: Poliizdat [in Russian].

Levitv, N. D. (1964). O psikhicheskikh sostoianiiakh cheloveka. Moskva [in Russian].

Miasishchev, V. N. (1970). O vzaimosviazi obshcheniia, otnosheniia i otrazheniia kak probleme obshchei i sotcialoi psikhologi. In Sotcialno – psikhologicheskie i lingvisticheskie kharakteristiki obshcheniia i razvitiia kontaktov mezhdu liudmi (pp. 1-3). Leningrad [in Russian].

Sharov, A. C. (2004). Psikhologiia perezhivaniia: priroda, mekhanizmy, fenomeny. Mir psikhologii, 1, 214-226 [in Russian].

##submission.downloads##

Як цитувати

SHUTOVA, S., & USOVA, V. (2020). СПРЯМОВАНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ У НАВЧАЛЬНІЙ ВЗАЄМОДІЇ В УМОВАХ ВНЗ. Витоки педагогічної майстерності, (17), 208–212. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2016.17.210033

Номер

Розділ

Статті