СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ВІЙСЬКОВО-ПРИКЛАДНИХ НАВИЧОК СТАРШОКЛАСНИКІВ

Автор(и)

  • E. BORODAI

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.25.223180

Ключові слова:

старшокласники, допризовна підготовка, захист України, військова справа, військово-прикладні навички, структура, компонент

Анотація

У статті на основі аналізу теоретичної літератури схарактеризовано структурні компоненти військово-прикладних навичок старшокласників. З’ясовано, що військово-прикладні навички старшокласників – це сукупність (система) навичок, які відбивають готовність учнів старшої школи (10-11 класу) до захисту життя і здоров’я, забезпечення власної безпеки і безпеки інших людей у надзвичайних ситуаціях воєнного і мирного часу, а також зорієнтованість на службу у Збройних Силах України та інших військових формуваннях, визначених чинним законодавством. Така система військово-прикладних навичок старшокласників складається із комунікативного, операційно-діяльнісного, здоров’язбережувального, соціально-громадянського, саморегуляційного та кроскультурного компонентів.

Посилання

Borodin, Iu. A., Dobrovolskii, V. B., Romanchuk, S. V., & Taran, V. S. (2003). Vospitanie psikhicheskoi ustoichivosti kursantov sredstvami i metodami fizicheskoi podgotovki [Education of cadets' mental stability by means and methods of physical training]. Psikhologo-pedagogicheskie aspekty fizicheskoi podgotovki [Psychological and pedagogical aspects of physical training], 1, 30-40 [in Russian].

Gilev, V. P. (1992). Prakticheskie aspekty sovershenstvovaniia fizicheskoi podgotovki v Vozdushno-desantnykh voiskakh [Practical aspects of improving physical training in the Airborne Forces]. Materialy uchebno-metodicheskogo, sbora spetcialistov fiz. podgotovki i sporta VS RF [Materials of educational-methodical, collection of specialists nat. training and sports of the RF Armed Forces] (s. 22-25). Moskva: SK MO RF [in Russian].

Demianenko, Iu. K. (1985). Osobennosti vliianiia fizicheskikh uprazhnenii na raznykh etapakh professionalnogo stanovleniia voennykh spetcialistov [Features of the influence of physical exercises at different stages of the professional development of military specialists]. Psikhologo-pedagogicheskie aspekty fizicheskoi podgotovki [Psychological and pedagogical aspects of physical training], 66-75 [in Russian].

Dykyi, O. (2016). Viiskovo-sportyvne bahatoborstvo yak skladova chastyna spetsialnoi fizychnoi pidhotovky dopryzovnykiv [Military sports all-around as an integral part of special physical training of conscripts]. Fizychne vykhovannia, sport i kultura zdorov’ia u suchasnomu suspilstvi [Physical education, sports and health culture in modern society], 2, 32-37 [in Ukrainian].

Roliuk, O. (2016). Spetsialna fizychna pidhotovka viiskovosluzhbovtsiv-rozvidnykiv [Special physical training of reconnaissance servicemen]. Fizychne vykhovannia, sport i kultura zdorov’ia u suchasnomu suspilstvi [Physical education, sports and health culture in modern society], 11, 57-63 [in Ukrainian].

Shapovalov, B. B., & Dikhtiarenko, Z. M. (2019). Metodychnyi instrumentarii formuvannia u starshoklasnykiv hotovnosti do zakhystu Vitchyzny [Methodical tools for the formation of high school students' readiness to defend the Fatherland]: metod. posib. Kropyvnytskyi: Imeks-LTD [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

BORODAI, E. (2020). СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ВІЙСЬКОВО-ПРИКЛАДНИХ НАВИЧОК СТАРШОКЛАСНИКІВ. Витоки педагогічної майстерності, (25), 29–33. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.25.223180

Номер

Розділ

Статті