СУЧАСНИЙ ПІДХІД ДО ЗАСТОСУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ГРАФІЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.25.223184Ключові слова:
навчальне графічне моделювання, педагогічна технологія, навчальна модель, майбутні вчителі географії, скрайбінгАнотація
Окреслено особливості навчального графічного моделювання як педагогічної технології та визначено можливості її застосування у процесі підготовки майбутніх вчителів географії; схарактеризовано навчальні графічні моделі, методичні умови їхнього створення й застосування; висвітлено процесуальні складники скрайбінгу як методичного прийому.
Посилання
Dushina I. V., Piatunin V. B., & Letiagin A. A. (2007). Metodika obucheniia geografii v obshcheobrazovatelnykh uchrezhdeniiakh [Methods of teaching geography in educational institutions]: ucheb. posob. dlia studentov vuzov. Moskva: Drofa [in Russian].
Honcharenko, S. U. (1997). Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk [Ukrainian pedagogical dictionary]. Kyiv: Lybid [in Ukrainian].
Osvita.UA. II Vseukrainskyi skraibinh-fest [Education.UA. II All-Ukrainian scribing fest]. Skraibinh – novitnia tekhnika prezentatsii [Scribing is the latest presentation technique]. 2020. Retrieved from https://osvita.ua/school/scribing/51803/ [in Ukrainian].
Pro vyshchu osvitu [About higher education]: Zakon Ukrainy vid 1 lyp. 2014 r. № 1556–VII. Ofitsiinyi visnyk Ukrainy [Official Gazette of Ukraine], 6 [in Ukrainian].
Salmіna, N. G. (1988). Znak i simvol v obuchenii [Sign and symbol in training]. Moskva: Izd-vo MGU [in Russian].
Samoilenko, V. M. (2003). Matematychne modeliuvannia v heoekolohii [Mathematical modeling in geoecology]. Kyiv: Vyd.-polihr. tsentr “Kyivskyi universytet” [in Ukrainian].
Shypovych, Ye. Y. (1981). Metodyka vykladannia heohrafii [Methods of teaching geography]. Kyiv: Vyshcha shkola [in Ukrainian].
Vishnikina, L. P. (2017). Kompetentnisne navchannia heohrafii v osnovnii shkoli [Competence teaching of geography in primary school]. Poltava: ASMI [in Ukrainian].