ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ІНТЕРАКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.25.223197Ключові слова:
авторська технологія формування іміджу, майбутній учитель початкової школи, особистісний підхід, технологічний підхід, інтерактивні технології, кейс-технологія, технологія портфоліоАнотація
У статті розглянуто інтерактивний інструментарій реалізації авторської технології формування іміджу майбутнього вчителя початкової школи в освітньому процесі педагогічного університету. Презентована технологія дозволила стимулювати потребу студентів у особистісному та професійному самовдосконаленні, мотивувати їх до створення позитивного іміджу; сприяти оволодінню навичками створення особистісно-професійного професійного іміджу з метою підвищення конкурентоспроможності майбутнього педагога, його особистісної та професійної самореалізації.
Посилання
Gushchin, Iu. V. (2012). Interaktivnye metody obucheniia v vysshei shkole [High School Interactive Teaching Methods]. Psikhologicheskii zhurnal Mezhdunarodnogo universiteta prirody, obshchestva i cheloveka «Dubna» [Psychological journal of the International University of Nature, Society and Man "Dubna"], 2, 1-18 [in Russian].
Dubaseniuk, O. (2012). Profesiina pedahohichna osvita: osobystisno oriientovanyi pidkhid [Professional pedagogical education: a personality-oriented approach]: monohrafiia. Zhytomyr: Vyd-vo ZhDU im. I. Franka [in Ukrainian].
Kucheriavets, V. H. (2012). Tekhnolohiia portfolio u protsesi profesiinoi pidhotovky maibutnoho vchytelia [Portfolio technology in the process of professional training of future teachers]. Naukovi zapysky [Nizhynskoho derzhavnoho universytetu im. Mykoly Hoholia]. Seriia: Psykholoho-pedahohichni nauky [Scientific notes [Nizhyn State University. Nikolai Gogol]. Series: Psychological and pedagogical sciences], 2, 128-130. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_2_34 [in Ukrainian].
Pro zatverdzhennia Kontseptsii rozvytku pedahohichnoi osvity [About the statement of the Concept of development of pedagogical education]: nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy vid 16 lypnia 2018 r. № 776. Retrieved from https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-koncepciyi-rozvitku-pedagogichnoyi-osviti [in Ukrainian].
Saveleva, M. G. (2013). Pedagogicheskie keisy: konstruirovanie i ispolzovanie v protcesse obucheniia i otcenki kompetentcii studentov [Pedagogical cases: design and use in the learning process and assessment of students' competencies]: ucheb.-metod. posob. Izhevsk: UdGU [in Russian].
Senko, Iu. V. (2000). Gumanitarnye osnovy pedagogicheskogo obrazovaniia [Humanitarian foundations of teacher education]: kurs lektcii. Moskva: Akademiia [in Russian].
Sysoieva, S. O. (Ed.), Aleksiuk, M. A., Volovyk, P. M., & Kulchytska, O. I. ea al. (2001). Pedahohichni tekhnolohii u neperervnii osviti [Pedagogical technologies in continuing education]: monohrafiia. Kyiv: Vipol [in Ukrainian].
Strilets, S. I. (2013). Innovatsii u vyshchii pedahohichnii osviti: teoriia i praktyka [Innovations in higher pedagogical education: theory and practice]: navch. posib. dlia stud. vyshchykh navch. zakladiv. Chernihiv: FOP Lozovyi V. M. [in Ukrainian].
Surmin, Iu. P. (Ed.). (2002). Situatcionnyi analiz, ili Anatomiia Keis-metoda [Situational Analysis, or Anatomy of the Case Method]. Kiev: Tcentr innovatcii i razvitiia [in Russian].
Tkachenko, N. M. (2018). Stratehii, tekhniky ta tekhnolohii stvorennia pozytyvnoho profesiinoho imidzhu vchytelia inozemnykh mov [Strategies, techniques and technologies for creating a positive professional image of a foreign language teacher]. Naukovyi chasopys NPU im. M. P. Drahomanova. Seriia 5. Pedahohichni nauky: realii ta perspektyvy [Scientific journal of NPU named after MP Dragomanova. Series 5. Pedagogical sciences: realities and prospects], 60, 168-172 [in Ukrainian].