ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ НАУК ДО ОРГАНІЗАЦІЇ БЕЗПЕЧНОЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • O. KROPIVKA

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.25.223221

Ключові слова:

готовність, майбутній учитель, природничі науки, безпечна життєдіяльність, учні старшої школи, педагогічні умови, педагогічний експеримент

Анотація

У статті на основі аналізу теоретичної літератури схарактеризовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів природничих наук до організації безпечної життєдіяльності учнів старшої школи. Висвітлено результати педагогічного експерименту щодо перевірки ефективності педагогічних умов підготовки майбутніх учителів природничих наук до організації безпечної життєдіяльності учнів старшої школи. З’ясовано, що після проведення формувального етапу педагогічного експерименту, під час якого реалізовано визначені педагогічні умови, елементарний рівень у контрольній групі студентів знизився на 0,99 %, в експериментальній – на 11,39 %; достатній рівень у контрольній групі знизився на 0,98%, в експериментальній – на 10,40%. Показники високого рівня: в контрольній групі кількість студентів збільшилася на 1,97%, в експериментальній – на 21,77%.

Посилання

Augsburg, Т. (2006). Becoming Interdisciplinary: An Introduction to Interdisciplinary Studies. Hunt Publishing Company.

Hrynova, M. V., Kononets, N. V., Diachenko-Bohun, M. M., & Rybalko L. M. (2019). Resursno-oriientovane navchannia studentiv v umovakh zdorov’iazberezhuvalnoho osvitnoho seredovyshcha [Resource-oriented learning of students in a healthy educational environment]. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia [Information technologies and teaching aids], 72 (4), 182-193 [in Ukrainian].

Zhelibo, Ye. P„ Zaverukha, N. M., & Zaparnyi, V. V. (2008). Bezpeka zhyttiediialnosti [Life Safety]: navch. posib. Kyiv: Karavela [in Ukrainian].

Kropyvka, O. H., & Kononets, N. V. (2019). Seredovyshche dystantsiinoi pidtrymky u protsesi pidhotovky maibutnikh uchyteliv pryrodnychykh nauk do orhanizatsii bezpechnoi zhyttiediialnosti uchniv [The environment of remote support in the process of preparing future science teachers to organize the safe life of students]. Naukovyi visnyk Pivdennoukrainskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni K. D. Ushynskoho [Scientific Bulletin of the South Ukrainian National Pedagogical University named after KD Ushinsky], 4 (129), 77-83 [in Ukrainian].

Kukharenko, V. M., & Syrotenko, N. H. (2001). Dystantsiine navchannia – pedahohichna tekhnolohiia XXI storichchia [Distance learning is a pedagogical technology of the XXI century]. Komp’iuterno oriientovani systemy navchannia [Computer-based learning systems], 4, 11-15 [in Ukrainian].

Liulenko, S. (2012). Orhanizatsiino-pedahohichni umovy pidhotovky maibutnoho vchytelia pryrodnychykh dystsyplin do pryrodookhoronnoi roboty v zahalnooosvitnii shkoli [Organizational and pedagogical conditions of preparation of the future teacher of natural sciences for nature protection work in comprehensive school]. Zbirnyk naukovykh prats Umanskoho derzh. ped. un-tu [Collection of scientific works of Uman state. ped. un-tu], 4, 218-224 [in Ukrainian].

Markova, A. K., Matis, T. A., & Orlov, A. B. (1990). Formirovanie motivatcii ucheniia [Formation of motivation for learning]. Moskva [in Russian].

Meeth, L. (1978). Interdisciplinary studies: A matter of definition. Change, 7, 10.

Obmok, O. H. (2010). Reitynh u systemi motyvatsii naukovo-pedahohichnykh pratsivnykiv vyshchykh navchalnykh zakladiv [Rating in the system of motivation of scientific and pedagogical workers of higher educational institutions]. Naukovyi visnyk Nats. un-tu bioresursiv i pryrodokorystuvannia Ukrainy [Scientific Bulletin of the National University of Bioresources and Nature Management of Ukraine], 154, 2, 203-211 [in Ukrainian].

Popeliushko, R. P. (2012). Motyvatsiia yak zasib samorozvytku y samorealizatsii osobystosti pedahoha [Motivation as a means of self-development and self-realization of the teacher's personality]. Zbirnyk naukovykh prats Khmelnytskoho instytutu sotsialnykh tekhnolohii Universytetu "Ukraina" [Collection of scientific works of Khmelnytsky Institute of Social Technologies of the University "Ukraine"], 6, 136-140 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

KROPIVKA, O. (2020). ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ НАУК ДО ОРГАНІЗАЦІЇ БЕЗПЕЧНОЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ. Витоки педагогічної майстерності, (25), 115–121. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.25.223221

Номер

Розділ

Статті