ПОНЯТІЙНО-ТЕРМІНОЛОГІЧНЕ ПОЛЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ТУРИСТИЧНОЇ ТА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ СФЕРИ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.25.223228Ключові слова:
дистанційне навчання, дистанційна освіта, засоби дистанційного навчання, моделі дистанційного навчання, форми організації занятьАнотація
З позицій підготовки фахівців туристичної та готельно-ресторанної сфери надається характеристика засобів дистанційного навчання, під яким автори розуміють цілеспрямований процес взаємодії викладача (тьютера) і студента, що здійснюється на відстані, базується на застосуванні комп’ютерних технологій і змістом якого є формування професійних знань, умінь, навичок у майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи. Схарактеризовано моделі дистанційного навчання. Обгунтовано основні риси дистанційного навчання: гнучкість, модульність, паралельність, асинхронність.
Посилання
Chumachenko, S. I., & Krylov, V. M. Osobennosti kompiuternogo kontrolia urovnia znanii studentov [Features of computer control of students' knowledge level]. Retrieved from http://tm.ifmo.ru/tm2004/db/doc/get_thes.php?id=79 [in Russian].
Hryshchenko, I. M. (2010). Osvita ta profesiina pidhotovka fakhivtsiv u svitli yevrointehratsiinykh protsesiv [Education and professional training in the light of European integration processes]. Aktualni problemy ekonomiky [Current economic problems], 7 (109), 56-61 [in Ukrainian].
Ibragimov, I. M. (2007). Informatcionnye tekhnologii i sredstva distantcionnogo obucheniia [Information technology and distance learning tools]: ucheb. posob. dlia stud. vyssh. ucheb. zavedenii. Moskva: Akademiia [in Russian].
Kontseptsiia rozvytku dystantsiinoi osvity v Ukraini [The concept of distance education development in Ukraine]. (2000): Zatverdzhena Postanovoiu MON Ukrainy vid 20.12.2000r.Kyiv: NTU «KPI» [in Ukrainian].
Korbut, O. H. Dystantsiine navchannia: modeli, tekhnolohii, perspektyvy [Distance learning: models, technologies, perspectives]. Novitni osvitni tekhnolohii [The latest educational technologies]: materialy nauk.-prakt. konf., (KPI, m. Kyiv). Retrieved from http://confesp.fl.kpi.ua/node/1123 [in Ukrainian].
Kruhlyk, V. S. (2008). Suchasni pidkhody do vykorystannia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii u navchanni [Modern approaches to the use of information and communication technologies in education]. In Informatsiini tekhnolohii v osviti [Information technology in education]: zb. nauk. pr. (Is. 2, pp. 114-119). Kherson: Vyd-vo KhDU [in Ukrainian].
Kukharenko, V. M. (Ed.). (1999). Dystantsiine navchannia. Dystantsiinyi kurs [Distance Learning. Distance course]: navch. posib. Kharkiv: KhDPU [in Ukrainian].
Malafiik, I. V. (2005). Dydaktyka [Didactics]: navch. posib. Kyiv: Kondor [in Ukrainian].
Pro zatverdzhennia Polozhennia pro dystantsiine navchannia [On approval of the Regulations on distance learning] (2013): Nakaz 25.04.2013 №466. Retrieved from http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0703-13 [in Ukrainian].
Shchennikov, S. A., Teslinov, A. G., & Cherniavskaia, A. G. et al. (2006). Osnovy deiatelnosti tiutora v sisteme distantcionnogo obrazovaniia [Basics of a tutor in the distance education system]: spetcializirovannyi uchebnyi kurs. Moskva: Drofa [in Russian].