ЕФЕКТИВНІСТЬ АУДИТОРНИХ ЗАНЯТЬ У ФОРМУВАННІ КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-СЛОВЕСНИКІВ

Автор(и)

  • N. SKRYPNYK

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.25.223326

Ключові слова:

лекція, практичне заняття, семінарське заняття, освітній процес, студент-словесник, комунікативно-мовленнєва компетентність

Анотація

Розглянуто аудиторні форми організації освітнього процесу (лекції, практичні, семінарські заняття) під час підготовки студентів-філологів. Окреслено їх різновиди, методику підготовки та проведення. У науково-методичних студіях обґрунтовано сутність дефініцій «лекція», «практичне заняття», «семінарське заняття», охарактеризовано основні види та функції аудиторних форм занять у вищій школі. Презентовано технологію організації та описано орієнтовну модель проведення однієї із форм аудиторного заняття з української мови. Акцентовано на тому, що в процесі формування комунікативно-мовленнєвої компетентності майбутніх учителів-словесників під час підготовки та проведення аудиторних форм організації навчання у студентів виробляється вміння увиразнювати мовлення, мовленнєву вправність, мотивуються пізнавальні потреби досконалого володіння культурою усного мовлення в різних комунікативно-мовленнєвих ситуаціях у процесі навчальної, наукової та професійної діяльності.

Посилання

Fitsula, M. M. (2006). Pedahohika vyshchoi shkoly [Higher school]: navch. posibnyk. Kyiv: Akademvydav [in Ukrainian].

Horoshkina, O., & Karaman, S. (Eds.). (2015). Praktykum z metodyky navchannia movoznavchykh dystsyplin u vyshchii shkoli [Workshop on methods of teaching linguistic disciplines in high school]: navch. posibnyk. Retrieved from ftp://elibrary.kdpu.edu.ua/handle/0564/399 [in Ukrainian].

Klymova, K. Ya. (2010). Teoriia i praktyka formuvannia movno-komunikatyvnoi profesiinoi kompetentsii studentiv nefilolohichnykh spetsialnostei pedahohichnykh universytetiv: monohrafiia [Theory and practice of formation of language-communicative professional competence of students of non-philological specialties of pedagogical universities: monograph]. Zhytomyr: RUTA [in Ukrainian].

Kryisko, V. G. (2001). Psihologiya i pedagogika : Shemyi i kommentarii [Psychology and Pedagogy: Diagrams and Comments]. Moskva: Vlados-Press [in Russian].

Kurliand, Z. N.(Ed.). (2005). Pedahohika vyshchoi shkoly [Pedagogy of high school]. Kyiv: Znannia [in Ukrainian].

Meshko, H. M. (2010). Vstup do pedahohichnoi profesii [Introduction to the teaching profession]: navch. posibnyk. Kyiv: Akademvydav [in Ukrainian].

Ruskulis, L. (2016). Lektsiia za sposobom vykladu navchalnoho materialu v systemi pidhotovky maibutnoho vchytelia ukrainskoi movy [Lecture on the method of teaching material in the system of training future teachers of the Ukrainian language]. Visnyk Chernihivskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni T. H. Shevchenka. Seriia: Pedahohichni nauky [Bulletin of Taras Shevchenko National Pedagogical University. Series: Pedagogical sciences], 140, 263-268 [in Ukrainian].

Semenoh, O. M. (2002). Orhanizatsiia naukovo-doslidnoi roboty studentiv filolohichnykh fakultetiv pedahohichnykh universytetiv [Organization of research work of students of philological faculties of pedagogical universities]. Kyiv; Hlukhiv: IPPP IPN Ukrainy: HDPU [in Ukrainian].

Tovkanets, H. V. (2001). Universytetska osvita [University education]: navch.-metod. posibnyk. Kyiv: Kondor [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

SKRYPNYK, N. (2020). ЕФЕКТИВНІСТЬ АУДИТОРНИХ ЗАНЯТЬ У ФОРМУВАННІ КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-СЛОВЕСНИКІВ. Витоки педагогічної майстерності, (25), 198–202. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.25.223326

Номер

Розділ

Статті