КЛАСИФІКАЦІЯ МЕТОДІВ ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ ДОПРИЗОВНОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • E. BORОDAI

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.26.227427

Ключові слова:

військово-патріотичне виховання, методи, старшокласники, класифікація методів, патріотизм, допризовна молодь, військова служба, захист України

Анотація

У статті розглядаються особливості класифікації методів військово-патріотичного виховання  старшокласників у процесі допризовної підготовки, обґрунтовується доцільність розробки комплексної системи методів навчання предмету «Захист України». Розглянуто традиційній підходи класифікації методів військово-патріотичного виховання. Різнобічність поглядів науковців узгоджено з урахуванням комплексного підходу до групування змісту та сутності методів, в результат чого визначено чотири групи методів, їх сполучення та поняття, що характерні для військово-патріотичного виховання: методи формування в допризовної молоді патріотичної свідомості, поглядів та переконань, Методи організації військово-патріотичної діяльності та формування особистого досвіду поведінки допризовної молоді, методи стимулювання і мотивації військово-патріотичної діяльності та поводження допризовної молоді, методи самовиховання і самопідготовки допризовної молоді до військової служби.

Посилання

Bekh, I. D. (1998). Osobystisno zoriientovane vykhovannia [Personally oriented education]: nauk.-metod. posib. Kyiv: IZMN [in Ukrainian].

Katukov, A. M. (1988). Voenno-patryotycheskoe vospytanye uchashchykhsia na zaniatyiakh po nachalnoi voennoi podhotovke [Military-patriotic education of students in the classroom for primary military training]. Moskva: Prosveshchenye [in Russian].

Kostiuk, H. S. (1996). Navchalno-vykhovnyi protses i psykhichnyi rozvytok osobystosti [Educational process and mental development of personality]. Kyiv: Rad. Shkola [in Ukrainian].

Shashlo, T. M. (1969). Viiskovo-patriotychne vykhovannia shkilnoi molodi [Military-patriotic education of school youth]. Kyiv: Rad. Shkola [in Ukrainian].

Vasiutin, Iu. S. (1984). Voenno-patrioticheskoe vospitanie: teoriia, opyt [Military-patriotic education: theory, experience]. Moskva: Mysl [in Russian].

Zubalii, M. D. (1992). Viiskovo-patriotychne vykhovannia dopryzovnykiv [Military-patriotic education of conscripts]: metod. rekom. Kyiv: IZMN [in Ukrainian].

Zubalii, M. D. (2010). Formy viiskovo-patriotychnoho vykhovannia dopryzovnoi molodi [Forms of military-patriotic education of pre-conscription youth]. Kyiv [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-07

Як цитувати

BORОDAI E. (2021). КЛАСИФІКАЦІЯ МЕТОДІВ ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ ДОПРИЗОВНОЇ ПІДГОТОВКИ. Витоки педагогічної майстерності, (26), 26–29. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.26.227427

Номер

Розділ

Статті