МАЙСТЕР-КЛАС ІНТЕГРОВАНОГО ЗАСТОСУВАННЯ КОМПЛЕКСУ НАЛЕЖНИХ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПРАКТИК У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ФАРМАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.26.227432Ключові слова:
вища фармацевтична освіта, магістри фармації, освітній процес, професійна підготовка, належні фармацевтичні практики, майстер-класАнотація
У статті розкрито теоретичне обгрунтування та методичні засади проектування проведення майстер-класу застосування комплексу належних фармацевтичних практик у професійній підготовці майбутніх магістрів фармації у закладах вищої освіти. Визначено, що практичне впровадження обґрунтуваних теоретично засад сприяння розвитку вищої фармацевтичної освіти та формуванню професійної компетентності майбутніх магістрів фармації в Україні за результатами системного аналізу в умовах євроінтеграції освітніх процесів на засадах реалізації передового досліду підготовки магістрів фармації в університетах Центральної та Східної Європи дозволяє здійснити проектування інтегрованого освітнього процесу підготовки майбутніх магістрів фармації в університетах Центральної та Східної Європи і в Україні. Здійснено проведення майстер-класу застосування комплексу належних фармацевтичних практик у професійній підготовці майбутніх магістрів фармації у ЗВО, застосування інтерактивного методу і технології case-studi для оцінки якості проведення майстер-класу.
Посилання
Ahuja, J., Gupta, M., Gupta, A., & Kohli, K. (2004). Pharmacoeconomic. Natl Med J India, 17, 80.
Boichuk, I. (2007). Suchasni tendentsii profesiinoi pidhotovky farmatsevtiv v Ukraini [Current trends in the training of pharmacists in Ukraine]. In A. H. Hudmanian (Ed.), Humanitarni problemy stanovlennia suchasnoho fakhivtsia [Humanitarian problems of becoming a modern specialist]: materialy VIII Mizhnar. nauk.-prakt. konf. (s. 144-145). Kyiv: NAU [in Ukrainian].
Mei Jen, H. О., Joish, N. V., & Biskupiak, E. J. (2005). The role of pharmacoeconomics in formulary management: Triptan case study for migraine. Pharmacy and Therapeutics Journal, 30, 46.
Nikolov, I., & Petrova, G. (2013). Pharmaco-Economic Education Needs Investigated by ISPOR Chapter – Example from Bulgaria. Value in health, 16. Retrieved from https://www.ispor.org/member-groups/global-groups/regional-chapters/bulgaria
Standards and Guidelines for Quality Assurance in the European Higher Education Area. (2005). A323–A636. А. 479. Retrieved from http://www.enqa.net/bologna. lasso.
Vorobev, P. A., Avksentєva, M. V., Iurev, A. S., & Sura, M. V. et. al. (2004). Kliniko-ekonomicheskii analiz (otcenka, vybor meditcinskikh tekhnologii i upravlenie kachestvom meditcinskoi pomoshchi) [Clinical and economic analysis (assessment, selection of medical technologies and quality management of medical care)]. Moskva: Niudiamed [in Russian].
Voskoboinikova, H. L. (2016). Kontseptualni osnovy farmatsevtychnoi innovatyky u promyslovii praktytsi. Maisterni mahisteriumu. [Conceptual bases of pharmaceutical innovation in industrial practice. Master's workshops]. Kyiv [in Ukrainian].
Voskoboinikova, H. L. (2016). Menedzhment naukovo-pedahohichnoi diialnosti u yevropeiskomu vymiri [Management of scientific and pedagogical activity in the European dimension]: navch.-metod. posib. Kyiv [in Ukrainian].
Dovzhuk, V. V. (2020). Profesiina pidhotovka mahistriv farmatsii v universytetakh krain Tsentralnoi ta Skhidnoi Yevropy: teoriia i praktyka [Professional training of masters of pharmacy in universities of Central and Eastern Europe]. Kyiv [in Ukrainian].
Zupanets, К. О., & Dobrova, V. Ye. (2016). Process model of the trial site quality management system. Asian Journal of Pharmaceutical and Clinical Research, 9, 3, 225-228.