ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ-ЕКОЛОГІВ

Автор(и)

  • M. GRYNOVA
  • R. VELYCHKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.26.227462

Ключові слова:

метод проектів, студенти-екологи, екологічний проект, структура екологічного проекту, пізнавальна діяльність, екологічна культура студентів-екологів

Анотація

У статті обґрунтовано особливості реалізації методу екологічних проєктів як одного з ефективних способів організації пізнавальної діяльності студентів-екологів. Наведено особливості створення екологічних проєктів. Розкрито структуру екологічного проєкту та його впровадження в організацію проєктної діяльності у процесі підготовки студентів екологів. Авторами доведено результативність застосування методу екологічних проєктів у формуванні пізнавальної діяльності студентів-екологів.

Посилання

Dychkivska, I. M. (2004). Innovatsiini pedahohichni tekhnolohii [Innovative pedagogical technologies]: navch. posib. Kyiv: Akademvydav [in Ukrainian].

Herman, N. A. (2001). Adaptatsiia form orhanizatsii samostiinoi roboty studentiv do suchasnykh tekhnolohii navchannia [Adaptation of forms of organization of independent work of students to modern technologies of training]. Vyshcha shkola [High school], 4-5, 53-61 [in Ukrainian].

Nedilska, I. I. (2007). Metody proektnoi diialnosti ta modeliuvannia u praktytsi vykladannia biolohii [Methods of project activity and modeling in the practice of teaching biology]. Biolohiia [Biology], 10 (166), 2-4 [in Ukrainian].

Stetsiv, L. I. (2005). Realizuiemo metod proektiv [We implement the project method]. Dyrektor shkoly [School Director], 40 (376), 19-20 [in Ukrainian].

Yermakov, I. (2007). Kompetentnisnyi potentsial proektnoi diialnosti [Competence potential of project activity]. In M. Holubenko (Comp.), Proektna diialnist u shkoli [Project activities at school] (pp. 5-18). Kyiv: Shkilnyi svit [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-07

Як цитувати

GRYNOVA, M., & VELYCHKO, R. (2021). ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ-ЕКОЛОГІВ. Витоки педагогічної майстерності, (26), 48–52. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.26.227462

Номер

Розділ

Статті