ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ-ЕКОЛОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.26.227462Ключові слова:
метод проектів, студенти-екологи, екологічний проект, структура екологічного проекту, пізнавальна діяльність, екологічна культура студентів-екологівАнотація
У статті обґрунтовано особливості реалізації методу екологічних проєктів як одного з ефективних способів організації пізнавальної діяльності студентів-екологів. Наведено особливості створення екологічних проєктів. Розкрито структуру екологічного проєкту та його впровадження в організацію проєктної діяльності у процесі підготовки студентів екологів. Авторами доведено результативність застосування методу екологічних проєктів у формуванні пізнавальної діяльності студентів-екологів.
Посилання
Dychkivska, I. M. (2004). Innovatsiini pedahohichni tekhnolohii [Innovative pedagogical technologies]: navch. posib. Kyiv: Akademvydav [in Ukrainian].
Herman, N. A. (2001). Adaptatsiia form orhanizatsii samostiinoi roboty studentiv do suchasnykh tekhnolohii navchannia [Adaptation of forms of organization of independent work of students to modern technologies of training]. Vyshcha shkola [High school], 4-5, 53-61 [in Ukrainian].
Nedilska, I. I. (2007). Metody proektnoi diialnosti ta modeliuvannia u praktytsi vykladannia biolohii [Methods of project activity and modeling in the practice of teaching biology]. Biolohiia [Biology], 10 (166), 2-4 [in Ukrainian].
Stetsiv, L. I. (2005). Realizuiemo metod proektiv [We implement the project method]. Dyrektor shkoly [School Director], 40 (376), 19-20 [in Ukrainian].
Yermakov, I. (2007). Kompetentnisnyi potentsial proektnoi diialnosti [Competence potential of project activity]. In M. Holubenko (Comp.), Proektna diialnist u shkoli [Project activities at school] (pp. 5-18). Kyiv: Shkilnyi svit [in Ukrainian].