КОНЦЕПЦІЯ ФОРМУВАННЯ БАЗОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ-СТОМАТОЛОГІВ У МЕДИЧНИХ ЗВО УКРАЇНИ

Автор(и)

  • M. GRYNOVA
  • K. YUDINA

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.26.227467

Ключові слова:

концепція, базові компетентності, ключові компетентності, студенти, стоматологи, ЗВО України, компетентність, компетенції, навчальний процес, компетентнісний підхід

Анотація

У статті визначено напрямки концепції з формування базових компетентностей студентів-стоматологів у медичних ЗВО України. Здійснено огляд особливостей застосування в цьому процесі ультрасучасних досягнень педагогічної науки і практики: методологічних підходів, критеріїв, наповнення освіти, інструментарію, критеріїв оцінки результативності та ін.

Посилання

Bolotov, V. A., & Serikov, V. V. (2003). Kompetentnostnaia model: ot idei k obrazovatelnoi programme [Competence model: from idea to educational program]. Pedagogika [Pedagogy], 10, 8-14 [in Russian].

Danylova, H. S. (1995). Upravlinnia protsesom stanovlennia profesiinoi kompetentnosti metodysta [Management of the process of formation of professional competence of a methodologist]. Kyiv: UIPKKKO [in Ukrainian].

Khutorskoi, A. V. (2003). Kliuchevye kompetentcii kak komponent lichnostnoorientirovannoi paradigmy obrazovaniia [Key competencies as a component of a student-centered education paradigm]. Narodnoe obrazovanie [Public education], 2, 58-64 [in Russian].

Kuznetcova, N. A. (2008). Bazovye kompetentcii studentov srednikh spetcialnykh uchebnykh zavedenii [Basic competencies of students of secondary specialized educational institutions]. Vestnik SamGU [SamSU Bulletin], 66. Retrieved from https://cyberleninka.ru/article/n/bazovye-kompetentsii-studentov-srednih-spetsialnyh-uchebnyh-zavedeniy [in Russian].

Ovcharuk, O. V. (2004). Rozvytok kompetentnisnoho pidkhodu: stratehichni oriientyry mizhnarodnoi spilnoty [Development of a competency approach: strategic guidelines of the international community]. In O. V. Ovcharuk (Ed.), Kompetentnisnyi pidkhid u suchasnii osviti: svitovyi dosvid ta ukrainski perspektyvy [Competence approach in modern education: world experience and Ukrainian perspectives] (pp. 6-15). Kyiv: K.I.S. [in Ukrainian].

Pometun, O. I. (2004). Teoriia ta praktyka poslidovnoi realizatsii kompetentnisnoho pidkhodu v dosvidi zarubizhnykh krain [Theory and practice of consistent implementation of the competence approach in the experience of foreign countries]. In O. V. Ovcharuk (Ed.), Kompetentnisnyi pidkhid u suchasnii osviti: svitovyi dosvid ta ukrainski perspektyvy [Competence approach in modern education: world experience and Ukrainian perspectives] (pp. 15-25). Kyiv: K.I.S. [in Ukrainian]

Selevko, G. (2004). Kompetentnosti i ikh klassifikatciia [Competencies and their classification]. Narodnoe obrazovanie [Public education], 4, 138-143 [in Russian].

Shishov, S. E. (1999). Poniatie kompetentcii v kontekste kachestva obrazovaniia [The concept of competence in the context of the quality of education]. Standarty i monitoring v obrazovanii [Education Standards and Monitoring], 2, 30-34 [in Russian].

Yahupov, V. V., & Svystun, V. I. (2007). Kompetentnisnyi pidkhid do pidhotovky fakhivtsiv u systemi vyshchoi osvity [Competence approach to training specialists in the higher education system]. Naukovi zapysky NaUKMA. Seriia: Pedahohichni, psykholohichni nauky ta sotsialna robota [Scientific notes of NaUKMA. Series: Pedagogical, psychological sciences and social work], 71, 3-8 [in Ukrainian].

Yudina, K. Ye. (2017). Psykhofiziolohichnyi aspekt doslidzhennia pam’iati yak pokaznyka uspishnosti navchannia studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv [Psychophysiological aspect of memory research as an indicator of academic success of students of higher educational institutions]. In Inovačné výskum v oblasti sociológie, psychológie a politológie: zbornik prispevkov z medzinárodná vedecko-praktická konferencia, 10–11 marec 2017 g. (pp. 166-169). Sládkovičovo, Slovak Republic, Fakulta verejne politiky a verejnej spravy, Vysoka skola Danubius [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-07

Як цитувати

GRYNOVA, M., & YUDINA, K. (2021). КОНЦЕПЦІЯ ФОРМУВАННЯ БАЗОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ-СТОМАТОЛОГІВ У МЕДИЧНИХ ЗВО УКРАЇНИ. Витоки педагогічної майстерності, (26), 53–57. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.26.227467

Номер

Розділ

Статті