ФОРМИ ТА МЕТОДИ НАВЧАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЮ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.26.227515Ключові слова:
студенти, процес навчання, заклади вищої освіти, здоров’язбереженняАнотація
У статті систематизовано комплекс розвивальних методів, спрямованих на розвиток медичної освіти у сфері здоров’язбереження. Розглянуто та проаналізовано форми та методи навчання здоров’язбережувальним технологіям у процесі підготовки майбутніх фахівців медицини. Визначена значимість усіх методів і форм навчання та їх необхідність для формування готовності студентів медичних закладів вищої освіти до використання здоров’язбережувальних технологій у майбутній професійній діяльності.
Посилання
Donchenko, V. I. (2016). Metodyka navchannia zdoroviazberezhuvalnykh tekhnolohii studentiv medychnoho universytetu [Methods of teaching health-saving technologies for students of a medical university]. (PhD diss.). Kharkiv [in Ukrainian].
Donchenko, V. I., & Zhamardiy, V. O. (2020). Osoblyvosti navchannia zdoroviazberezhuvalnykh tekhnolohii v osvitnomu protsesi zakladu vyshchoi osvity [Features of teaching health technologies in the educational process of higher education]. Visnyk Luhanskoho natsionalnoho universytetu imeni Tarasa Shevchenka [Bulletin of Luhansk Taras Shevchenko National University], 1 (332) 20, 6-14 [in Ukrainian].
Karmanov, Ye. V. (2010). Suchasni osoblyvosti interaktyvnoho navchannia pid chas pidhotovky fakhivtsiv za stupenevoiu systemoiu osvity [Modern features of interactive learning during the training of specialists in the degree system of education]. In Modernizatsiia vyshchoi osvity ta problemy upravlinnia yakistiu pidhotovky fakhivtsiv. Teoretyko-metodolohichni ta praktychni problemy pidhotovky fakhivtsiv za stupenevoiu systemoiu osvity [Modernization of higher education and problems of quality management of training. Theoretical-methodological and practical problems of training specialists in the degree system of education]: materialy VIII Vseukrainskoi naukovo-metodychnoi konferentsii (pp. 61-62). Kharkiv: KhDUKhT [in Ukrainian].
Kudin, A. P. (2012). Informatsiino-komunikatsiini tekhnolohii v navchanni [Information and communication technologies in education]: navchalnyi pidruchnyk. Lutsk: Volynpolihraf [in Ukrainian].
Omelianenko, H. A. (2014). Model formuvannia naukovo-doslidnytskykh umin u bakalavriv fizychnoho vykhovannia i sportu zasobamy informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii [Model of formation of research skills in bachelors of physical education and sports by means of information and communication technologies]. Naukovyi visnyk Melitopolskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu [Scientific Bulletin of Melitopol State Pedagogical University], 1, 205-210 [in Ukrainian].
Orshanskyi, L. V. (2010). Kreatyvne informatsiino-osvitnie seredovyshche yak chynnyk samorozvytku osobystosti [Creative information and educational environment as a factor of personal self-development]. In Suchasni informatsiini tekhnolohii ta innovatsiini metodyky navchannia u pidhotovtsi fakhivtsiv: metodolohiia, teoriia, dosvid, problemy [Modern information technologies and innovative teaching methods in training: methodology, theory, experience, problems]: zb. nauk. prats. (Is. 23, pp. 86-92). Kyiv; Vinnytsia: Planer [in Ukrainian].
Tymoshenko, O. V. (2014). Osoblyvosti orhanizatsii dystantsiinoi formy navchannia maibutnikh fakhivtsiv fizychnoho vykhovannia ta sportu u vyshchykh navchalnykh zakladakh Ukrainy [Features of the organization of distance learning of future specialists in physical education and sports in higher educational institutions of Ukraine]. Visnyk Chernihivskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu [Bulletin of Chernihiv National Pedagogical University], 118(2), 237-242 [in Ukrainian].