ДОЦІЛЬНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ОСНОВ САМОМЕНЕДЖМЕНТУ В ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДОГО ПЕДАГОГА

Автор(и)

  • V. ISCHENKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.26.227530

Ключові слова:

самоменеджмент, особистий розвиток учителя, планування часу, самоконтроль, розвиток професіоналізму, мотивація

Анотація

Розкрита роль самоменеджменту у сфері професійної діяльності молодого вчителя, який реально постає як набір управлінських впливів, спрямованих на самого себе як діяльного суб’єкта з метою приведення своєї особистості у відповідний стан, необхідний для успішного здійснення своєї діяльності. Встановлено, що головна ціль само менеджменту – максимальне використання власних можливостей, свідоме управління собою впродовж життя (самовизначення) й подолання зовнішніх обставин як на роботі, так і у власному житті.

Посилання

Koliesnichenko, L. A. (2004). Osoblyvosti zmistovnoi storony samorehuliatsii u profesiinii diialnosti menedzheriv [Features of the substantive side of self-regulation in the professional activities of managers]. In T. Bilenko (Ed.), Problemy humanitarnykh nauk: Naukovi zapysky Drohobytskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu im. Ivana Franka [Problems of the Humanities: Scientific Notes of Drohobych State Pedagogical University. Ivan Franko] (Is. 13, pp. 41-53). Drohobych: Vymir [in Ukrainian].

Linenko, A. F. (1995). Hotovnist maibutnikh vchyteliv do pedahohichnoi diialnosti [Readiness of future teachers for pedagogical activity]. Pedahohika i psykholohiia [Pedagogy and psychology], 1, 125-133 [in Ukrainian].

Musienko-Repskaia, V. I. (2000). O diagnostike urovnei realizatcii funktcii samomenedzhmenta v sfere professionalnoi deiatelnosti pedagoga [On the diagnosis of the levels of implementation of self-management functions in the field of the teacher's professional activity]. Nauka і osvіta [Science and education], 4, 99-102 [in Russian].

Musienko-Repskaia, V. I., & Tcokur, O. S. (2000). Samomenedzhment kak osnova formirovaniia professionalnogo masterstva budushchego pedagoga [Self-management as the basis for the formation of professional skills of a future teacher]: metod. rekomendatcii. Odessa: IuUGPU im. K. D. Ushinskogo [in Russian].

Pavliutenkov, Ye. M., & Kryzhko, V. V. (2006). Osnovy upravlinnia shkoloiu [Fundamentals of school management]. Kharkiv: Osnova [in Ukrainian].

Sysoieva, S. O. (2000). Tekhnolohizatsiia osvitnoi diialnosti v umovakh neperervnoi profesiinoi osvity [Technologization of educational activity in the conditions of continuous professional education]. In I. A. Ziaziun (Ed.), Neperervna profesiina osvita: problemy, poshuky, perspektyvy [Continuing professional education: problems, searches, prospects] (pp. 249-273). Kyiv [in Ukrainian].

Ziaziun, I. A. (Ed.) (1989). Osnovy pedagogicheskogo masterstva [Fundamentals of teaching excellence]: ucheb. posobie [dlia ped. spetc. vyssh. ucheb. zavedenii]. Kiev: Prosveshchenie [in Russian].

Ziaziun, I. A. (2000). Pedahohika dobra: idealy i realii [Pedagogy is good: ideals and realities]: nauk.-metod. posib. Kyiv: MAUP [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-07

Як цитувати

ISCHENKO, V. (2021). ДОЦІЛЬНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ОСНОВ САМОМЕНЕДЖМЕНТУ В ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДОГО ПЕДАГОГА. Витоки педагогічної майстерності, (26), 84–90. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.26.227530

Номер

Розділ

Статті