РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ» В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • N. KONONETS
  • S. NOVOPISMENNY

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.26.227556

Ключові слова:

ресурсно-орієнтоване навчання, технологія, мережеві технології, дистанційна освіта, дистанційний курс, Moodle, педагогіка вищої школи

Анотація

У статті на основі аналізу теоретичної літератури та власного практичного досвіду викладання дисципліни «Педагогіка вищої школи» схарактеризовано суть та особливості мережевих технологій як педагогічної технології ресурсно-орієнтованого навчання студентів. Запропоновано приклад реалізації ресурсно-орієнтованого навчання студентів при вивченні дисципліни «Педагогіка вищої школи» за допомогою мережевих технологій, які уможливили створення дистанційного курсу за допомогою онлайн-платформи Moodle. З’ясовано, що розроблення дистанційного курсу з використанням різноманітних видів діяльності та ресурсів платформи Moodle, його подальше упровадження у дистанційний освітній процес робить його інтерактивним, активізує діяльність студентів завдяки застосуванню мережевих проєктів як одного з пріоритетних практико орієнтованих завдань у цих реаліях, забезпечує ефективну дистанційну комунікацію, об’єктивний контроль знань студентів.

Посилання

Hadiningtyas, A. P. (2011). Penerapan resource-based learning sebagai upaya peningkatan kualitas proses pembelajaran dan hasil belajar. (Extended abstract of PhD diss.). Yogyakarta.

Hadjerrouit, S. (2010). A conceptual framework for using and evaluating Web-based learning resources in school education. Journal of Information Technology Education, 9, 53-79.

Hill, J. R. (2012). Resource-Based Learning. In Seel N. M. (Ed.) Encyclopedia of the Sciences of Learning. Springer, Boston, MA.

Holovenkin, V. P. (2019). Pedahohika vyshchoi shkoly [Pedagogy of high school]: pidruchnyk. 2 hd ed. Kyiv: KPI im. Ihoria Sikorskoho [in Ukrainian].

Hrynova, M. V., Kononets, N. V., Diachenko-Bohun, M. M., & Rybalko L. M. (2019). Resursno-oriientovane navchannia studentiv v umovakh zdorov’iazberezhuvalnoho osvitnoho seredovyshcha [Resource-oriented learning of students in a healthy educational environment]. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia [Information technologies and teaching aids], 72, 4, 182-193 [in Ukrainian].

Kononets, N. (2015). Experience in implementing resource-based learning in Agrarian College Of Management And Law Poltava State Agrarian Academy. Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE, 16 (2), 151-163.

Kononets, N., Ilchenko, O., & Mokliak, V. (2020). Future teachers resource-based learning system: experience of higher education institutions in Poltava city, Ukraine. Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE, 21, 3, 14, 199-220.

Melendres, G. O. (2015). Resource-based Learning Strategy to Improve Information Literacy in General Science of Freshmen Secondary Students. Proceedings of the 3rd Global Summit on Education GSE, 9-10 March 2015. Kuala Lumpur, Malaysia.

Nemchenko, S. H., Holik, O. B., & Lebid, O. V. (2014). Pedahohika vyshchoi shkoly [Pedagogy of high school]: pidruchnyk dlia stud. vyshchykh navch. zakladiv. Donetsk: LANDON-XXI [in Ukrainian].

Niemi, H. (2002). Empowering learners in virtual university. In Niemi, H., & Ruohotie, P. (Eds.). Theoretical understandings for learning in virtual university (pp. 1-37). Hämeenlinna: Research Centre for Vocational Education and Training.

Shapran, O. I., & Novak, O. M. (2018). Pedahohika vyshchoi shkoly [Pedagogy of high school]: navch.-metod. posib. Pereiaslav-Khmelnytskyi: Dombrovska Ya.M. [in Ukrainian].

Strazhnikova, I. (2018). Pedahohika vyshchoi shkoly [Pedagogy of high school]: navch.-metod. posib. Ivano-Frankivsk: NAIR [in Ukrainian].

Wijaya, H. (2017). Developing Resource-based Learning Materials for Mechanical Engineering Students. (Extended abstract of PhD diss.). Yogyakarta.

Wijaya, H. (2019). Resource-based Learning: A Paradigm Shift in Materials Design. Advances in Social Science, Education and Humanities Research (ASSEHR), 330, 119-125.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-07

Як цитувати

KONONETS, N., & NOVOPISMENNY, S. (2021). РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ» В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ. Витоки педагогічної майстерності, (26), 107–114. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.26.227556

Номер

Розділ

Статті