АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • O. MIKHEIENKO
  • D. BERMUDES
  • A. TKACHENKO
  • M. DYACHENKO-BOHUN

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.26.227634

Ключові слова:

навчально-пізнавальна діяльність, дистанційне навчання, пізнавальний інтерес, лекція, тестовий контроль знань

Анотація

У статті розкрито сутність поняття активізації навчально-пізнавальної діяльності, здійснено аналіз лекційної форми навчання та тестової оцінки знань як найбільш поширених способів передачі, отримання інформації та контролю засвоєння знань у контексті активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів під час проведення занять як у традиційному (аудиторному), так і дистанційному форматах.

Посилання

Alimova, S. V. (2005). Psykholoho-analitychni aspekty vykorystannia metodiv aktyvizatsii tvorchoho myslennia studentiv [Psychological and analytical aspects of the use of methods to activate the creative thinking of students]. Psykholohiia i suspilstvo [Psychology and society], 1, 63-68 [in Ukrainian].

Bykov, S. V., & Korokoshko, I. O. (2007). Problema motivacii obrazovatel'noj dejatel'nosti studenta [The problem of motivating a student's educational activity]. Vestnik Samarskoi gumanitarnoj akademii. Seria: Psihologia [Bulletin of the Samara Humanitarian Academy. Series: Psychology], 2, 60-65 [in Ukrainian].

Mikheienko, O. I., & Kovalenko, A. M. (2018). Piznavalnyi interes yak zasib optymizatsii funktsionalnoho stanu uchniv [Cognitive interest as a means of optimizing the functional state of students]. Akademichna kultura doslidnyka v osvitnomu prostori [Academic culture of the researcher in the educational space]: mizhnarodna nauk.-prakt. konf. (Sumy, 17-18 travnia 2018 r.) (pp. 81-85). Sumy: SumDPU im. A.S. Makarenka [in Ukrainian].

Mikheienko, O. I., Lytvynenko, V. A., & Liannoi, M. O. ta in. (2019). Aktyvizatsiia piznavalnoi diialnosti studentiv pid chas navchannia osnov zdorovia [Enhancing students' cognitive activity while learning the basics of health]. In Pedahohichni nauky: teoriia, istoriia, innovatsiini tekhnolohii [Pedagogical sciences: theory, history, innovative technologies]: zb. nauk. prats (Is. 2, pp. 63-71). Sumy: SumDPU im. A.S. Makarenka [in Ukrainian].

Roman, L. V. (2011). Aktyvizatsiia navchalno-piznavalnoi diialnosti uchniv yak zasib pidvyshchennia efektyvnosti navchalno-vykhovnoho protsesu [Activation of educational and cognitive activity of students as a means of increasing the efficiency of the educational process]: navch. posib. Donetsk [in Ukrainian].

Rubinshtein, S. L. (2011). Osnovy obshhii psihologii [Fundamentals of General Psychology]. Sankt Peterburg: Piter [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-07

Як цитувати

MIKHEIENKO, O., BERMUDES, D., TKACHENKO, A., & DYACHENKO-BOHUN, M. (2021). АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Витоки педагогічної майстерності, (26), 152–155. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.26.227634

Номер

Розділ

Статті