ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИКЛАДНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ СУЧАСНИХ УЧНІВ 5- 6-Х КЛАСІВ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.26.227635Ключові слова:
покоління Z, математика, 5-6 класи, прикладна спрямованість, кліпове мисленняАнотація
Стаття присвячена проблемі пошуку шляхів та засобів ефективної організації процесу навчання математики сучасних учнів 5-6 класів. На основі досліджених психолого-педагогічних особливостей представників цифрового покоління Z, до яких належать сучасні школярі, розглянуті способи реалізації прикладної спрямованості навчання математики учнів 5-6 класів.
Посилання
Hych, H. M. (2016). «Klipove» myslennia molodi: druh chy voroh navchannia? ["Clip" thinking of young people: friend or foe of learning?]. Naukovi pratsi Chornomorskoho derzhavnoho universytetu imeni Petra Mohyly kompleksu "Kyievo-Mohylianska akademiia". Seriia: Pedahohika [Scientific works of the Petro Mohyla Black Sea State University of the Kyiv-Mohyla Academy complex. Series: Pedagogy], 269, 257, 38-42 [in Ukrainian].
Dubova, T. V. (2002). Rozvytok piznavalnoi aktyvnosti uchniv 5–6 klasiv na osnovi novykh informatsiinykh tekhnolohii navchannia na urokakh matematyky [Development of cognitive activity of students of 5-6 grades on the basis of new information technologies of teaching in mathematics lessons]. (Extended abstract of PhD diss.). Kyiv [in Ukrainian].
Dutkevych, T. V. (2012). Dytiacha psykholohiia [Child psychology]: navch. posib. Kyiv: Tsentr uchbovoi literatury [in Ukrainian].
Korostil, L. A. (2018). Pokolinnia Z: poshuk sposobiv pedahohichnoi vzaiemodii [Generation Z: finding ways of pedagogical interaction]. Narodna osvita [Public education], 1, 82-88 [in Ukrainian].
Kysil, O. P. (2008). Psykholohichni faktory uspishnoho navchannia z matematyky uchniv 5-6 klasiv [Psychological factors of successful teaching of mathematics to students of 5-6 grades]. (Extended abstract of PhD diss.). Kyiv [in Ukrainian].
Pavelkiv, R. V. (2011). Vikova psykholohiia [Age psychology]: pidruch. dlia stud. vyshch. navch. zakl. Kyiv: Kondor [in Ukrainian].
Nasadiuk, T. O. (2015). Vykorystannia tvorchykh zavdan pid chas adaptatsii uchniv 5-kh klasiv do vyvchennia matematyky v osnovnii shkoli [The use of creative tasks during the adaptation of 5th grade students to the study of mathematics in primary school. In O. S. Chashechnykova (Comp.), Rozvytok intelektualnykh umin i tvorchykh zdibnostei uchniv ta studentiv u protsesi navchannia dystsyplin pryrodnycho-matematychnoho tsyklu «ITM*plius – 2015» [Development of intellectual skills and creative abilities of pupils and students in the process of teaching disciplines of the natural-mathematical cycle "ITM * plus - 2015"]: materialy II Mizhnar. nauk.-metod. konf., (3-4 hrud. 2015 r., m. Sumy): u 3 ch. (P. 1, pp. 68-70). Sumy: Mriia [in Ukrainian].
Straus, William, Hove, Neil. (1991). Generations : the history of America’s future. 1584 to 2069. New York: Perennial.
Vasylieva, D. V. (2018). Orhanizatsiia navchannia matematyky uchniv z pokolinnia Z [Organization of teaching mathematics to students from generation Z]. In Naukovyi chasopys Natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni M. P. Drahomanova. Seriia 3: Fizyka i matematyka u vyshchii i serednii shkoli [Scientific journal of the National Pedagogical University named after MP Drahomanov. Series 3: Physics and mathematics in high school and high school]: zb. nauk. prats (Is. 20, pp. 33-38). Kyiv: Vyd-vo NPU imeni M. P. Drahomanova [in Ukrainian].