ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ЗАСОБАМИ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ В ХОДІ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • L. PECHONKINA
  • M. MANZYUK

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.26.227636

Ключові слова:

заклад загальної середньої освіти, учнівська молодь, учнівське самоврядування, соціальна активність, проєкт, проєктна діяльність

Анотація

У статті розглядається сутність та шляхи вирішення важливого завдання сучасних ЗЗСО – формування соціальної активності учнівської молоді. Аналізуються можливості учнівського самоврядування в контексті вирішення цього завдання. Розглянуто один із шляхів соціальної активізації школярів – залучення їх до роботи над різноманітними проєктами, навчаючи виокремлювати суспільно значущі проблеми і докладати плідних зусиль для їхнього вирішення.

Посилання

Babkina, M. I. (2009). Proektna diialnist yak metod formuvannia hromadskoi aktyvnosti uchnivskoi molodi [Project activity as a method of forming public activity of student youth]. Retrieved from http://www.rusnauka.com/5_NMIV_2009/Pedagogica/40610.doc.htm [in Ukrainian].

Holubenko, M. (Comp.). (2011). Proektna diialnist u shkoli [Project activities at school]. Kyiv: Shkilnyi Svit [in Ukrainian].

Lavrenko, O. (2012). Formuvannia sotsialnoi aktyvnosti pidlitkiv shliakhom vykorystannia vykhovnoho potentsialu pedahohichnoi spadshchyny V.O. Sukhomlynskoho [Formation of social activity of teenagers by using the educational potential of pedagogical heritage VO Sukhomlinsky]. Ridna shkola [Native school], 7, 54-59 [in Ukrainian].

Mysan, V. (Ed.). (2014). Molod diie [Young people act]: navch.-metod. posib. z hromadianskoi osvity. Lviv: NVF: “Ukrainski tekhnolohii” [in Ukrainian].

Moiseev, A. M. (2014). Problemy i puti sovershenstvovaniia vnutrishkolnogo upravleniia [Problems and ways to improve in-school management:]: posobie dlia rukovoditelei obrazovatelnykh uchrezhdenii. Tambov: TOIPKRO [in Russian].

Trushenko, V. P. (2019). Uchnivske samovriaduvannia yak instrument rozvytku hromadianskykh kompetentnostei [Student self-government as a tool for the development of civic competencies]. Retrieved from https://urok.osvita.ua/materials/administration/63991/

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-07

Як цитувати

PECHONKINA, L., & MANZYUK, M. (2021). ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ЗАСОБАМИ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ В ХОДІ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Витоки педагогічної майстерності, (26), 161–164. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.26.227636

Номер

Розділ

Статті