СОЦІАЛЬНО - ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ У СУЧАСНІЙ СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • N. SAIKO
  • O. KUPRIANOVA

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.26.227643

Ключові слова:

соціально-психологічні умови, соціальна активність, соціальні проєкти, мерчандайзинг, світоглядна позиція

Анотація

Розглядаються умови вдосконалення професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів. Аналізуються суперечності у професійній підготовці майбутніх соціальних педагогів. Подано результати констатувального експерименту, які підтверджують необхідність удосконалення професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів. Конкретизовано поняття «соціально-психологічні умови» та обґрунтовується необхідність реалізації таких соціально-психологічних умов, як включення майбутнього професіонала у різні види діяльності, в яких здобуваються професійні знання, формуються уміння і, як результат, з’являється впевненість у власних силах; створення можливостей для залучення різних матеріальних ресурсів, лобіювання проблем соціально-педагогічної роботи та привернення до них уваги суспільства; формування їхньої світоглядної позиції, що передбачає розвиток лідерських умінь, позитивного ставлення до життя, відповідального ставлення до власного психічного та фізичного здоров’я.

Посилання

Babanskii, Iu. K. (1988). Pedagogika [Pedagogy]. Moskva: Prosveshchenie [in Russian].

Braun, M. (2000). Dosiahnennia uspikhu u menedzhmenti proektiv [Achieving success in project management]: navch.-metod. vyd. Kyiv: Brytanska Rada v Ukraini [in Ukrainian].

Honcharenko, S. U. (2011). Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk [Ukrainian pedagogical dictionary]. Rivne: Volynski oberehy [in Ukrainian].

Kokun, O. M. (2012). Psykholohiia profesiinoho stanovlennia suchasnoho fakhivtsia [Psychology of professional development of a modern specialist]: monohrafiia. Kyiv: Inform.-analit. ahenstvo [in Ukrainian].

Kontseptsiia rozvytku osvity Ukrainy na period 2015–2025 rokiv [The concept of development of education in Ukraine for the period 2015-2025.]. (2015). Retrieved from http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/NT1078.html [in Ukrainian].

Pro zakhody shchodo zabezpechennia priorytetnoho rozvytku osvity v Ukraini [On measures to ensure the priority development of education in Ukraine]. (2010): ukaz Prezydenta Ukrainy. Retrieved from http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/38941 [in Ukrainian].

Taborova, A. (2009). Umnyi merchandaizing [Smart merchandising]: prakt. posobie. Moskva: Dashkov i K. [in Russian].

Shynkaruk, V. I. (Ed.). (2002). Filosofskyi entsyklopedychnyi slovnyk [Philosophical encyclopedic dictionary]. NAN Ukrainy, In-t filosofii im. H. S. Skovorody. Kyiv: Abrys [in Ukrainian].

Zakon Ukrainy «Pro osvitu» [Law of Ukraine "On Education"]: vid 23.05. 1991 r. № 1069–XII. Retrieved from http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1556-18 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-07

Як цитувати

SAIKO, N., & KUPRIANOVA, O. (2021). СОЦІАЛЬНО - ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ У СУЧАСНІЙ СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ. Витоки педагогічної майстерності, (26), 181–185. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.26.227643

Номер

Розділ

Статті