ПРОЦЕСУАЛЬНИЙ КОМПОНЕНТ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ДО КУЛЬТУРНО-ОСВІТНЬОЇ РОБОТИ В ЗАКЛАДАХ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.26.227645Ключові слова:
готовність, процесуальний компонент, майбутній учитель, музичне мистецтво, культурно-освітнє середовище, культурно-освітня робота, позашкільна освітаАнотація
У статті на основі аналізу теоретичної літератури схарактеризовано процесуальний компонент готовності майбутніх вчителів музичного мистецтва до культурно-освітньої роботи в закладах позашкільної освіти. З’ясовано, що процесуальний компонент готовності майбутніх вчителів музичного мистецтва до культурно-освітньої роботи в закладах позашкільної освіти відбиває систему професійних виконавських, художньо-творчих умінь та навичок, які необхідні студентам для здійснення ефективної професійної діяльності, а також здатністю до організації й здійснення у майбутній професійній діяльності культурно-освітньої роботи в культурно-освітньому середовищі закладу позашкільної освіти. Ця система містить такі уміння та навички: дидактико-методичні, організаційно-управлінські, музично-виконавські, дослідницько-проєктувальні та інформаційно-просвітницькі.
Посилання
Cherkasov, V. F. (2014). Teoriia i metodyka muzychnoi osvity [Theory and methods of music education]: navchalnyi posibnyk. Ternopil: Navchalna knyha-Bohdan [in Ukrainian].
Nikolai, H. Yu. (2007). Muzychno-pedahohichna osvita v Polshchi: istoriia ta suchasnist [Music and pedagogical education in Poland: history and modernity]: monohrafiia. Sumy: SumDPU imeni A. S. Makarenka [in Ukrainian].
Oleksiuk, O. M. (2006). Muzychna pedahohika [Music pedagogy]: navch. posib. Kyiv [in Ukrainian].
Ovcharenko, N. A. (2014). Profesiina pidhotovka maibutnikh uchyteliv muzychnoho mystetstva do vokalno-pedahohichnoi diialnosti: teoriia ta metodolohiia [Professional training of future music teachers for vocal and pedagogical activities: theory and methodology]: monohrafiia. Kryvyi Rih: Vyd. R. A. Kozlov [in Ukrainian].
Padalka, H. M. (2008). Pedahohika mystetstva (Teoriia i metodyka vykladannia mystetskykh dystsyplin) [Art pedagogy (Theory and methods of teaching art disciplines)]. Kyiv: Osvita Ukrainy [in Ukrainian].
Pashkina, L. Ia. (1987). Sovershenstvovanie professionalnoi podgotovki studentov muzykalno-pedagogicheskogo fakulteta v protcesse osvoeniia muzyki dlia detei [Improving the professional training of students of the music and pedagogical faculty in the process of mastering music for children].(Extended abstract of PhD diss.). Moskva [in Russian].
Provorova,Ye. M. (2007). Komunikatyvna kompetentnist maibutnoho vchytelia muzyky [Communicative competence of the future music teacher]. In Profesiino-khudozhnia osvita Ukrainy [Vocational and artistic education of Ukraine]: zb. nauk. prats (Is. 4, pp. 118-124). Kyiv; Cherkasy: Cherkaskyi TsNTEI [in Ukrainian].
Provorova, Ye. M. (2017). Metodychna pidhotovka maibutnoho vchytelia muzyky na zasadakh prakseolohichnoho pidkhodu: teoriia i praktyka [Methodical preparation of the future music teacher on the basis of the praxeological approach: theory and practice]: monohrafiia. Sumy: Vyd-vo SumDPU imeni A.S.Makarenka [in Ukrainian].
Tkachenko, M. O. (2016). Spetsyfika ta zmist fakhovoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv muzychnoho mystetstva [Specifics and content of professional training of future teachers of music art]. In Priorytetni naukovi napriamky pedahohiky i psykholohii: vid teorii do praktyky[Priority scientific directions of pedagogy and psychology: from theory to practice] : zb. tez Mizhnar. nauk.-prakt. konf. (pp. 46-49). Kharkiv [in Ukrainian].