ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЇЇ РЕЗУЛЬТАТІВ

Автор(и)

  • G. TIMCHENKO
  • G. NEUSTROIEVA
  • N. PONOMARENKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.26.227655

Ключові слова:

проєктна робота, студенти, викладач, критерій, оцінка, дослідний проєкт, практичний проєкт, освітня програма

Анотація

У статті розглядаються питання організації проєктної роботи студентів як сучасного підходу, що дозволяє інтегрувати теоретичні знання і практичні навички, необхідні для роботи в сучасних умовах. Проєктна діяльність є однією з форм організації навчального процесу, сприяє підвищенню якості освіти, демократизації стилю спілкування викладачів і студентів. Метою проєктної діяльності є створення умов для формування дослідницьких умінь студентів, розвитку їх творчих здібностей та логічного мислення. У представленій роботі надано практичні рекомендації викладачам, які хочуть використовувати проєкти в своїх курсах.

Посилання

Almos, K., Fink, F. & Krogh, L. (2004). The Aalborg PBL model – Progress, Diversity and Challenges. Aalborg University Press.

Crewley, E. F., Malmquist, J., Østlund, S., & Brodeur, D. (2007). Rethinking engineering education. The CDIO Approach. Springer.

Krasnoborova, A. A. (2010). Kriterii otcenivaniia proektnoi deiatelnosti uchashchikhsia [Criteria for assessing the project activities of students]. Lichnost, semia i obshchestvo: voprosy pedagogiki i psikhologii [Personality, family and society: issues of pedagogy and psychology]: sb. st. po mater. II mezhdunar. nauch.-prakt. konf. (Is. 2, part I). Novosibirsk: SibAK [in Russian].

Palomba, Catherine A., & Trudy W. Banta. (1999). Assessment Essentials: Planning, Implementing, and Improving Assessment in Higher Education. San Francosco, Jossey-Bass.

PBLE (Project Based Learning in Engineering). FDTL 3 project involving four institutions: University of Nottingham, Loughborough University, Nottingham Trent University, and DeMontfort University. (2003). Retrieved from http://www.pble.ac.uk

Pedersen, J. R., & Kofoed, L. B. Challenges of changing a PBL-related curriculum for first year students. Proceedings of 2011 International Conference on Engineering Education. Belfast, UK.

Stachowicz, M. S., & Kofoed, L. B. Sustainable Design and Renewable Energy in the Engineering Curriculum. Proceedings of 2011 International Conference on Engineering Education. Belfast, UK.

Strekalova, N. D. (2013). Metodicheskikh ukazanii po podgotovke magisterskikh dissertatcii i kursovykh rabot [Guidelines for the preparation of master's theses and term papers]. Sankt-Peterburg [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-07

Як цитувати

TIMCHENKO, G., NEUSTROIEVA, G., & PONOMARENKO, N. (2021). ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЇЇ РЕЗУЛЬТАТІВ. Витоки педагогічної майстерності, (26), 206–210. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2020.26.227655

Номер

Розділ

Статті