ХАРАКТЕРИСТИКА НОРМАТИВНО-ПРАВОВИХ ЗАСАД ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ З ТРАНСПОРТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ (НА ПОВІТРЯНОМУ ТРАНСПОРТІ) ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ТЕХНІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2021.27.246973Ключові слова:
магістр з транспортних технологій (на повітряному транспорті), готовність до професійної діяльності, стандарт вищої освіти, освітня програма, транспортні технологіїАнотація
У статті здійснено аналіз особливостей професійної підготовки майбутніх магістрів з транспортних технологій (на повітряному транспорті) у закладі вищої технічної освіти. Охарактеризовано нормативно-правові й організаційно-педагогічні засади формування готовності майбутніх магістрів з транспортних технологій (на повітряному транспорті) до професійної діяльності у досвіді технічних закладів вищої освіти України. Зазначено, що освітній процес має бути спрямований на підготовку майбутнього фахівця до самостійної професійної діяльності. Обґрунтовано основні напрями модернізації змісту професійної підготовки майбутніх магістрів з транспортних технологій (на повітряному транспорті).
Посилання
Bakulina, O. S., Ternopolskaia, V. I. (2018). Osobennosti formirovaniia professionalnoi kompetentnosti budushchikh spetcialistov po nalogooblozheniiu i tamozhennomu delu [Features of the formation of professional competence of future specialists in taxation and customs]. International scientific journal «Progress», 1-2, 94-97 [in Russian].
Bobrytska, V. I. (2017). Profesiina pidhotovka mahistriv u haluzi osvity v Ukraini: suchasni vyklyky, problemy, znakhidky [Professional training of masters in the field of education in Ukraine: modern challenges, problems, findings]. Visnyk Natsionalnoho aviatsiinoho universytetu. Seriia: Pedahohika. Psykholohiia. [Bulletin of the National Aviation University. Series: Pedagogy. Psychology], 1 (10), 20-23 [in Ukrainian].
Bobrytska, V. I. (2012). Kompetentnisnyi pidkhid u proektuvanni naukovo-doslidnytskoi roboty studentiv mahistratury [Competence approach in designing research work of master's students]. Vyshcha osvita Ukrainy [Higher education in Ukraine], 3 (2I), 46-54 [in Ukrainian].
Bobrytska, V. I. (2013). Pedahohichna tekhnolohiia yak protsesualnyi komponent navchalnoho protsesu u vyshchomu navchalnomu zakladi [Pedagogical technology as a procedural component of the educational process in higher education]. Naukovyi chasopys NPU imeni M.P. Drahomanova. Seriia17. Teoriia i praktyka navchannia ta vykhovannia [Scientific journal of National Pedagogical Dragomanov University. Series17. Theory and practice of teaching and education], 23, 29-33 [in Ukrainian].
Dyba T.H. (2015). Suchasni aspekty formuvannia zmistu neperervnoi profesiinoi pidhotovky fakhivtsiv fizychnoho vykhovannia [Modern aspects of the formation of the content of continuous professional training of physical education specialists]. Pedahohichnyi protses: teoriia i praktyka [Pedagogical process: theory and practice], 5-6 (50-51), 16-21 [in Ukrainian].
Kokarieva A. (2018). Osoblyvosti profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv u systemi inzhenerno-tekhnichnoi osvity Ukrainy [Features of professional training of future specialists in the system of engineering education of Ukraine]. Visnyk Natsionalnoho aviatsiinoho universytetu. Seriia: Pedahohika. Psykholohiia [Bulletin of the National Aviation University. Series: Pedagogy. Psychology], 12, 65-69 [in Ukrainian].
Osvitni prohramy. Natsionalnyi aviatsiinyi universytet [Educational programs. National Aviation University]. Retrieved from https://nau.edu.ua/ua/menu/quality/ects/zagalna-informatsiya/informatsiya-po-osvitnih-programah.html [in Ukrainian].
Povitrianyi kodeks Ukrainy [Air Code of Ukraine] vid 19.05.2011. № 3393- VI. Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3393-17 [in Ukrainian].
Polozhennia pro orhanizatsiiu osvitnoho protsesu v Natsionalnomu aviatsiinomu universyteti [Regulations on the organization of the educational process at the National Aviation University]. Retrieved from https://nau.edu.ua/ua/news/2016/5/polozhennya-pro-organizacziyu-osvitnogo-proczesu-v-naczionalnomu-aviaczijnomu-universiteti.html [in Ukrainian].
Polozhennia pro orhanizatsiiu ta provedennia praktyk zdobuvachiv vyshchoi osvity NAU [Regulations on the organization and conduct of internships for applicants for higher education of NAU]. Retrieved from https://nau.edu.ua/ua/menu/quality/proekti/proekti-normativnih-dokumentiv/proekti-normativnih-dokumentiv-2020.html [in Ukrainian].
Pro unesennia zmin do Metodychnykh rekomendatsii shchodo rozroblennia standartiv vyshchoi osvity [On Amendments to the Methodological Recommendations for the Development of Standards of Higher Education]: Nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy vid 01.10.2019 r. № 1254. Retrieved from http://edu-mns.org.ua/img/news/8635/NakMON_ 1254_19.pdf [in Ukrainian].
Ternopilska, V. I. (2012). Suchasni tendentsii motyvatsii navchalno-profesiinoi diialnosti studentiv [Modern tendencies of motivation of educational and professional activity of students]. Visnyk Natsionalnoho universytetu oborony Ukrainy [Bulletin of the National University of Defense of Ukraine], 5 (30), 141-144 [in Ukrainian].