ОРГАНІЗАЦІЙНІ ФОРМИ (СТРУКТУРИ) ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ЯК ПОТУЖНІ ЗАСОБИ ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ ПРАВОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ З УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ В УМОВАХ МАГІСТРАТУРИ

Автор(и)

  • A. BARDINOVA

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2021.27.246977

Ключові слова:

правова компетентність, змішане навчання, організаційні форми (структури) змішаного навчання, інноваційні форми організації навчання в умовах магістратури, менеджер з управління закладом освіти

Анотація

У статті на основі аналізу теоретичних джерел із зазначеної проблеми з’ясовуються: 1) ідеї провідних учених щодо змістової суті базових понять дослідження (правова компетентність, змішане навчання та ін.) та складових змішаного навчання; 2) визначаються шляхи формування правової компетентності у майбутніх менеджерів з управління закладом освіти в умовах магістратури.

Обговорюється специфіка організаційних форм (структур) змішаного навчання як потужних засобів впливу на формування зазначеного утворення в умовах магістратури.

Посилання

Bardinova, A. O. (2021). Formuvannia pravovoi kompetentnosti u maibutnikh fakhivtsiv fizychnoi kultury ta sportu v umovakh zmishanoho navchannia na zasadakh kompetentnisnoho pidkhodu [The formation of legal competence of the future specialists of physical culture and sports in the conditions of blended learning on the basis of the competence approach]. In O. K. Kornosenko, O. V. Danisko (Eds.), Kontseptualizatsiia kompetentnisnoho pidkhodu do profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv fizychnoi kultury ta sportu v konteksti zmishanoho navchannia [Conceptualization of the competence approach to professional training of future specialists in physical culture and sports in the context of blended learning]: a collective monograph (pp. 227-248). Poltava: PNPU named after V. G. Korolenko [in Ukrainian].

Grineva, M. V., & Zhdanova-Nedilko, O. G. (2019). Pidhotovka kerivnyka novoi ukrainskoi shkoly do partnerskoi vzaiemodii z sub’iektamy osvitnoho seredovyshcha [Preparing the head of the new Ukrainian school for partnership with the subjects of the educational environment]. Vytoky pedahohichnoi maisternosti [Origins of pedagogical skill], 23, 62-65 [in Ukrainian].

Danisko, O. (2019). Psykholoho-pedahohichni zasady profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury v umovakh zmishanoho navchannia [Psychological and pedagogical principles of professional training of the future teachers of physical culture in the conditions of blended learning]. Vytoky pedahohichnoi maisternosti [Origins of pedagogical skill], 23, 77-82 [in Ukrainian].

Kukharenko, V. M. (2014). Zmishane navchannia. Vebinar. «Intel – zmishani» [Blended learning. Webinar. «Intel – mixed»]. Retrieved from http://vladimirkuharen.wizig.com/online-class/2190095-intel-blended [in Ukrainian].

Sorochan, T. M. (2015). Profesionalizm kerivnyka shkoly: eksperymentalna systema rozvytku upravlinskoi diialnosti [The head of school professionalism: experimental system of development of administrative activity]. Dyrektor shkoly, litseiu, himnazii [Director of school, lyceum, gymnasium], 5, 79-86 [in Ukrainian].

Topuzov, O., & Kalinin, L. (2017). Orhanizatsiini mekhanizmy upravlinnia zakladom osvity: metodolohii ta teoretychni zasady [Organizational mechanisms of educational institution management: methodologies and theoretical principles]. Ukrainskyi pedahohichnyi zhurnal [Ukrainian Pedagogical Journal], 4, 34-44 [in Ukrainian].

Turcott, T. L., & Konoval, O. A. (2018). Pedahohika ta psykholohiia vyshchoi shkoly [Pedagogy and psychology of higher school]: textbook for students of higher educational institutions. Kherson: Oldie-plus [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-13

Номер

Розділ

Статті