РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО МЕНЕДЖЕРА ОСВІТНЬОГО ЗАКЛАДУ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2021.27.247011Ключові слова:
менеджмент, менеджер, освіта, конкурентоспроможність, креативність, креативна особистість, університет, лідерАнотація
У статті розглядаються питання підготовки конкурентоздатних майбутніх менеджерів у галузі освіти. Проаналізовано основні напрямки формування майбутнього лідера, представлено основний інструментарій формування професійної компетентності такого лідера та особливості використання такого інструментарію.
Посилання
Andreev, V. I. (1988). Dialektika vospitaniia i samovospitaniia tvorcheskoi lichnosti [Dialectics of education and self-education of a creative person]. Kazan: Izd-vo Kazanskogo universiteta [in Russian].
Biletska, K. V. (2015). Zasady formuvannia kreatyvnoho lidera yak menedzhera novoho pokolinnia [Principles of forming a creative leader as a new generation manager]. Ekonomichnyi chasopys Skhidnoievropeiskoho natsionalnoho universytetu imeni Lesi Ukrainky [Economic Journal of the Lesia Ukrainka East European National University], 4, 58-64. Retrieved from https://economic-journal.ideil.com/content/files/1g/aj/1gajnap1sv71u5edmgsmr1j881j2im7g.pdf [in Ukrainian].
Bozhydarnik, T. V., & Vasylyk, N. M. (2016). Kreatyvnyi menedzhment [Creative management]: konspekt lektsii dlia pidhotovky doktoriv filosofii za tretim (osvitnonaukovym) rivnem zi spetsialnosti 073 «Menedzhment» haluzi znan 07 «Upravlinnia ta administruvannia» dennoi ta zaochnoi form navchannia. Lutsk: Lutskyi NTU. Retrieved from repo.lntu.edu.ua/.../Kreatyvnyi%20menedzhment [in Ukrainian].
Pashchenko, O. P. (2017). Kreatyvnyi menedzhment yak faktor uspishnosti suchasnoho biznesu [Creative management as a factor in the success of modern business]. Hlobalni ta natsionalni problemy ekonomiky [Global and national economic problems], 17, 406-410. Retrieved from http://global-national.in.ua/archive/17-2017/86.pdf [in Ukrainian].
Prodius, O. I. (2012). Kreatyvnyi menedzhment yak zaporuka suchasnoho efektyvnoho upravlinnia [Creative management as a guarantee of modern effective management]. Ekonomika: realii chasu [Economics: the realities of time], 3-4 (4-5), 67-72. Retrieved from http://economics.opu.ua/ files/archive/2012/No3-4/67-72.pdf [in Ukrainian].
Prosina, O. (2020). Upravlinnia zakladom pozashkilnoi osvity: suchasni trendy, spivpratsia, proekty [Management of out-of-school education institution: current trends, cooperation, projects]: posibnyk. Bila Tserkva [in Ukrainian].
Sysoieva, S. O. (2015). Sotsialni, psykholohichni ta pedahohichni pidkhody do vyznachennia tvorchoi osobystosti [Social, psychological and pedagogical approaches to the definition of creative personality]. In N. V. Huzii (Ed.), Pedahohichna tvorchist, maisternist, profesionalizm u systemi pidhotovky osvitianskykh kadriv: zdobutky, poshuky, perspektyvy [Pedagogical creativity, skill, professionalism in the system of educational training: achievements, research, prospects]: monohrafiia (pp. 23-56). Kyiv: NPU imeni M. P. Drahomanova [in Ukrainian].
Tcapok, V. A. (1989). Tvorchestvo: filosofskii aspekt problemy [Creativity: the philosophical aspect of the problem]. Kishinev [in Russian].
Zadorozhniuk, N. O., & Benoieva, M. Kh. (2016). Doslidzhennia kliuchovykh poniat kreatyvnoho menedzhmentu [Research of key concepts of creative management]. Naukovyi visnyk Mukachivskoho derzhavnoho universytetu [Scientific Bulletin of Mukachevo State University], 1 (5), 132-135. Retrieved from http://www.msu.edu.ua/visn/wp-content/ uploads/2016/05/1-5-1-2016-21.pdf [in Ukrainian].