ПЕДАГОГІЧНА ІННОВАТИКА І ТЕХНОЛОГІЯ CASE-STUDY У ПІДГОТОВЦІ З МЕНЕДЖМЕНТУ І МАРКЕТИНГУ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ФАРМАЦІЇ

Автор(и)

  • G. VOSKOBOINIKOVA
  • V. DOVDGUK
  • L. KONOVALOVA

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2021.27.247043

Ключові слова:

модернізація освітніх процесів, професійна підготовка, професійна компетентність, фахові компетенції, педагогічна інноватика, інноваційні освітні технології, ситуативне моделювання, технологія case-study

Анотація

У статті здійснено обгрунтування застосування педагогічної інноватики і технології case-study у підготовці з менеджменту і маркетингу у фармації у процесі формування професійної компетентності майбутніх магістрів у закладах вищої освіти. Визначено, що професійна підготовка магістрів фармацевтичної галузі у закладах вищої освіти повинна бути спрямована на забезпечення формування їх професійної компетентності для успішної професійної самореалізації особистості в умовах сучасного ринку праці.

Встановлено, що модернізація освітніх процесів у професійній підготовці майбутніх магістрів фармацевтичної галузі потребує впровадження галузевих і освітніх інновацій і технологій, що забезпечуватиме їх конкурентну спроможність на сучасному ринку праці і подальший розвиток фармацевтичної галузі в умовах євроінтеграції.

Розроблено і впроваджено  кейси професійно-фармацевтичних модельних ситуацій та рівневі діагностичні пакети тестів, що у комплексному використанні надає можливість оцінки навчальних досягнень студентів і діагностики рівня професійної компетентності, готовності до реалізації фахових компетенцій з  менеджменту і маркетингу у фармації. Проведено системний аналіз та диференційне оцінювання сформованості професійної компетентності і готовності до реалізації професійно фармацевтичних компетенцій та дослідницьких компетенцій майбутніх магістрів у прикладних галузевих дослідженнях з менеджменту і маркетингу у фармації за результатами вирішення студентами професійно-фармацевтичних модельних ситуацій та тестових завдань діагностичних пакетів тестів.

Посилання

Dubaseniuk, O. A. (2005). Teoriia i praktyka profesiinoi vykhovnoi diialnosti pedahoha [Theory and practice of professional educational activity of a teacher]: monohrafiia. Zhytomyr: Vyd-vo ZhDU im. Ivana Franka [in Ukrainian].

Dubaseniuk, O. A. (2001). Tekhnolohichnyi pidkhid do profesiino-pedahohichnoi pidhotovky: poshuky ta perspektyvy [Technological approach to professional and pedagogical training: research and prospects]. In O. A. Dubaseniuk (Ed.), Tekhnolohii profesiino-pedahohichnoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv [Technologies of professional and pedagogical training of future teachers]: navch. posib. (Is. 1: Tekhnolohii zahalno-pedahohichnoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv, pp. 3-10). Zhytomyr: ZhDPU [in Ukrainian].

Dubaseniuk, O. A. (2004). Innovatsiini navchalni tekhnolohii – osnova modernizatsii universytetskoi osvity [Innovative educational technologies - the basis of modernization of university education]. In O. A. Dubaseniuk (Ed.), Osvitni innovatsiini tekhnolohii u protsesi vykladannia navchalnykh dystsyplin [Educational innovative technologies in the process of teaching disciplines]: zb. nauk.-metod. prats (pp. 3-14). Zhytomyr: Vyd-vo ZhDU [in Ukrainian].

Dubaseniuk, O. A. (2014). Innovatsii v suchasnii osviti [Innovations in modern education]. In O. A. Dubaseniuk (Ed.), Innovatsii v osviti: intehratsiia nauky i praktyky [Innovations in education: integration of science and practice]: zb. nauk.-metod. (pp. 12-28). Zhytomyr: Vyd-vo ZhDU im. I. Franka [in Ukrainian].

Filimonova, T. V., Tarnavska, S. V., Oryshchenko, I. O. (Comps.). (2015). Suchasni tekhnolohii v osviti [Modern technologies in education]. (Book 1: Suchasni tekhnolohii navchannia, is. 2): nauk.-dopom. bibliohr. pokazhch. Kyiv [in Ukrainian].

Ortynskyi, V. L. (2009). Pedahohika vyshchoi shkoly [Pedagogy of higher education]: navch. posib. dlia stud. vyshchykh navch. zakladiv. Kyiv: Tsentr uchbovoi literatury [in Ukrainian].

Voskoboinikova, H. L., Dovzhuk, V. V. (2015). Innovatsiinyi rozvytok farmatsevtychnoi haluzi v Ukraini na pochatku XXI st.: analitychnyi ohliad [Innovative development of the pharmaceutical industry in Ukraine at the beginning of the XXI century: an analytical review]. In A. S. Nemchenko (Ed.), Formuvannia Natsionalnoi likárskoi polityky za umov vprovadzhennia med. strakhuvannia: pytannia osvity, teorii ta praktyky [Formation of the National Medical system under the conditions of introduction of med. insurance: issues of education, theory and practice]: materialy III Vseukr. nauk.-prakt. konf. (pp. 18-27). Kharkiv: Vyd-vo NfaU [in Ukrainian].

Voskoboinikova, G., Dovzhuk, V., & Konovalova, L. (2018). Integrated approach to the design of methods of pharmacoeconomic study in the process of preparation of future provisor in higher educational. Electronic journal “The theory and methods of educational management”, 2 (20). Ind. Copern. Retrieved from http: //umo.edu.ua/katalogh-vidanj/electronic-journal-the-theory-and-methods-of-educational-manage ment-edition-2-20-2018.

Voskoboinikova, G., Dovdguk, V., & Lypskaya, A. (2017). Technological aspects of optimization pharmaceutical development innovative drugs and formation of professional competence of future master pharmaceutical industry. Scientific Light, 1, 5, 113-116.

Voskoboinikova, H. (2016). Management of university education: European level. Educational and methodical publication for the training of doctors. (PhD diss.). Kyiv.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-13

Як цитувати

VOSKOBOINIKOVA, G., DOVDGUK, V., & KONOVALOVA, L. (2021). ПЕДАГОГІЧНА ІННОВАТИКА І ТЕХНОЛОГІЯ CASE-STUDY У ПІДГОТОВЦІ З МЕНЕДЖМЕНТУ І МАРКЕТИНГУ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ФАРМАЦІЇ. Витоки педагогічної майстерності, (27), 63–68. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2021.27.247043

Номер

Розділ

Статті