ФОРМУВАННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ В ЕКОЛОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ»

Автор(и)

  • M. HRYNOVA
  • I. SOLOSHYCH
  • N. MYHAYLENKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2021.27.247045

Ключові слова:

науково-дослідницька компетентність, студенти екологічних спеціальностей, екологічне управління, організація управління в екологічній діяльності

Анотація

У статті розглянуто форми та методи навчання, які складають реалізаційний механізм формування науково-дослідницької компетентності студентів екологічних спеціальностей при вивченні навчальної дисципліни «Організація управління в екологічній діяльності». Наведено приклади програмних та проблемних лекцій при вивченні навчальної дисципліни та питання використання індивідуальних дослідницьких завдань під час виконання практичного заняття.

Посилання

Kontseptsiia ekolohichnoi osvity Ukrainy [The concept of environmental education in Ukraine]. (2001). Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v6-19290-01#Text [in Ukrainian].

Lerner, I. Ia. (1982). Razvitie myshleniia uchashchikhsia v protcesse obucheniia istorii [Development of students' thinking in the process of learning history]. Moskva: Prosveshchenie [in Russian].

Natsionalna doktryna rozvytku osvity [National doctrine of education development]. (2002). Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/347/2002#Text [in Ukrainian].

Magna Charta Universitatum. Retrieved from http://www.magna-charta.org/magna-charta-universitatum.

Perelik vydiv diialnosti, shcho nalezhat do pryrodookhoronnykh zakhodiv [List of activities related to environmental measures]. Zatverdzheno Postanovoiu Kabinetu Ministriv Ukrainy № 1147 vid 17.09.1996 r., zi zminamy vid 17.12.2004 r. [in Ukrainian].

Soloshych, I. O. (2020). Dydaktychni zasady formuvannia naukovo-doslidnytskoi kompetentnosti studentiv ekolohichnykh spetsialnostei [Didactic bases of formation of research competence of students of ecological specialties]. (D diss.). Poltava [in Ukrainian].

Skatkin, M. N. (1984). Problemy sovremennoi didaktiki [Problems of modern didactics]. Moskva: Pedagogika [in Russian].

Standart vyshchoi osvity Ukrainy: pershyi (bakalavrskyi) riven, haluz znan 10 – Pryrodnychi nauky, spetsialnist 101 «Ekolohiia» dlia pershoho (bakalavrskoho) rivnia vyshchoi osvity [Standard of higher education in Ukraine: first (bachelor's) level, field of knowledge 10 - Natural sciences, specialty 101 "Ecology" for the first (bachelor's) level of higher education]. (2018). Vziato z https://mon.gov.ua/storage/app/media/vishcha-osvita/zatverdzeni%20standarty/12/21/101-ekologiya-bakalavr.pdf [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-13

Як цитувати

HRYNOVA, M., SOLOSHYCH, I., & MYHAYLENKO, N. (2021). ФОРМУВАННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ В ЕКОЛОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ». Витоки педагогічної майстерності, (27), 75–80. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2021.27.247045

Номер

Розділ

Статті