ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ ЗВО ПРИ ВИВЧЕННІ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ПРАКТИЧНИЙ КУРС АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ»
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2021.27.247057Ключові слова:
дистанційне навчання, базова платформа, освітній процес, фахова підготовкаАнотація
У статті здійснено аналіз сутності організації дистанційного навчання студентів при вивченні «Практичного курсу англійської мови». Дистанційне навчання розглядається як сучасна освітня технологія. Запропоновано телекомунікаційну форму дистанційної освіти з використанням різноманітних видів діяльності та ресурсів базових платформ Zoom, GoogleClassroom, LearningApps. З’ясовано, що програми English Audio Books, English Stories (Offline), Practice English Speaking та English Speaking PracticeApp мотивують студентів до вивчення англійської мови; доведено, що їхнє подальше впровадження у дистанційний освітній процес зробить його інтерактивним та забезпечить ефективну дистанційну комунікацію.
Посилання
Barker, B. O., Frisbie, A. G., & Patrick, K. R. (1989). Broadening the definition of distance education in light of the new telecommunications technologies. The American Journal of Distance Education, 3(1), 20-29.
Bykov, V. Yu. (2009). Modeli organizacijnykh system vidkrytoyi osvity [Models of Organizational Systems of Open Education]. Kyiv: AtikaPubl [in Ukrainian].
Delling, R. M. (1987). Towards a theory of distance education. ICDE Bulletin, 13, 21-25.
Keegan, D. (1988). Theories of distance education: Introduction. In D. Sewart, D. Keegan, & B. Holmberg (Eds.), Distance education: International perspectives (pp. 63-67). New York: Routledge.
Kukharenko, V. M. (2002). Dystancijne navchannya. Umovy zastosuvannya. Dystancijnyj kurs [Distance Learning. Terms of use. Distance course]. Kharkiv: NTU KhPI, TorsingPubl [in Ukrainian].
Lysenko, L. O. (2019). Vykorystannia IT tekhnolohii pry vyvchenni anhliiskoi movy za profesiinym spriamuvanniam [The use of IT technologies in the study of the English language by professional direction]. Naukovi zapysky TsDPU im. V. Vynnychenka. Seriia: Pedahohichni nauky [Scientific notes of the Central State Pedagogical University named after V. Vinnichenko. Series: Pedagogical sciences], 178, 125-128 [in Ukrainian].
Malykhin, O., & Havrylenko, A. (2018). Dydaktychni umovy formuvannia indyvidualnykh stratehii navchannia filolohichnykh spetsialnostei [Didactic conditions for the formation of individual strategies for teaching philological specialties]. Molod i rynok [Youth and the market], 11(166), 28-31 [in Ukrainian].
Morze, N. V., & Glazunova, O. G. (2009). Kryteriyi jakosti elektronnykh navchalnykh kyrsiv, rozroblenykh na bazi platform dystancijnoho navchannya [Criteria for the quality of e-learning courses developed on the basis of distance learning platforms]. Information technology in education [Information technology in education], 4, 63-75 [in Ukrainian].
Natsional’na stratehiya rozvytku osvity v Ukrayini na 2012–2021 roky [National strategy for the development of education in Ukraine for 2012–2021 years]. Retrieved from http://www.meduniv.lviv.ua/files/info/nats_strategia [in Ukrainian].
Osvitnii portal [Educational portal]. Retrieved from www.osvita. org.ua/distance/ [in Ukrainian].
Polat, E. S., Bukharkina, M. Yu., Moiseeva, V. M., & Petrov, A. E. (2009). Sovremennye pedagogicheskie і informatsionnye tekhnologii v sistemeobrazovaniya [Modern pedagogical and information technologies in the education system]: ucheb. posobiedlyastud. ped. vuzov i sistemypovysh. kvalif. Moskva: AcademyPublishingCenterPubl [in Russian].
Robert, I. V. (2008). Teoriya i metodika informatizatsii obrazovaniya: psikhologo-pedagogicheskii i tekhnologicheskii aspekty) [Theory and methods of education informatization: psychological, pedagogical and technological aspects]: monografiya. Moskva: IIO RAOPubl [in Russian].
Ukrayinska Systema Dystancijnogo Navchannya [Ukrainian Distance Learning System]. Retrieved from http://www.udl.org.ua [in Ukrainian].
Ukrayinska naukova internet-spilnota. Blog ukrayinskoyi naukovoyi internet-spilnoty [Ukrainian scientific online community. Blog of the Ukrainian scientific Internet community]. Retrieved from http://www.nauka-online.org/dystantsiyne-navchannya [in Ukrainian].