ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ МАГІСТРАНТІВ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ «ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ»
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2021.27.247069Ключові слова:
магістр, педагогіка вищої школи, семінарське заняття, семінар професіоналізації, інноваціїАнотація
Проаналізовано суть інноваційних форм організації семінарських занять у процесі професійного зростання магістрантів освітньої програми «Педагогіка вищої школи» галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки. Схарактеризовано такі форми інноваційних семінарських занять, які сприятимуть професійному зростанню магістрантів під час навчання у закладі вищої освіти: семінар-розгорнута бесіда, семінар-доповідь (повідомлення), обговорення рефератів і творчих робіт, коментоване читання, семінар-розв'язування задачі, семінар у формі телепередачі, семінар-диспут (дискусія), семінар-конференція, семінар-прес-конференція, проблемний семінар, семінар-аукціон, семінар-вікторина, семінар-змагання (турнір), вебінар.
Посилання
Chernilevskii, D. V. (2020). Didakticheskie tekhnologii v vysshei shkole [Didactic technologies in higher education]: ucheb. posobie dlia vuzov. Moskva: IuNITI-DANA [in Russian].
Hrynova, M. V., Kononets, N. V., Diachenko-Bohun, M. M., & Rybalko, L. M. (2019). Resursno-oriientovane navchannia studentiv v umovakh zdorov’iazberezhuvalnoho osvitnoho seredovyshcha [Resource-oriented learning of students in a healthy educational environment]. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia [Information technologies and teaching aids], 72 (4), 182-193 [in Ukrainian].
Fitsula, M. M. (2010). Pedahohika vyshchoi shkoly [Pedagogy of high school]: navch. posib. Kyiv: Akademvydav [in Ukrainian].
Kononets, N. V. (2020). Dydaktychnyi potentsial khmarnoi platformy Zoom Cloud Meetings dlia provedennia vebinariv ta videolektsii [Didactic potential of the Zoom Cloud Meetings cloud platform for webinars and video lectures]. In Visnyk Polsko-ukrainskoi naukovo-doslidnoi laboratorii dydaktyky imeni Ya. A. Komenskoho. Vyp. 2 (21): Aktualni problemy suchasnoi psykhodydaktyky: filosofski, psykholohichni ta pedahohichni aspekty [Bulletin of the Polish-Ukrainian Research Laboratory of Comenius Didactics. Vip. 2 (21): Actual problems of modern psychodidactics: philosophical, psychological and pedagogical aspects]: materialy 4 Mizhnar. nauk.-prakt. konf. (pp. 60-63). Uman: Vizavi [in Ukrainian].
Kononets, N., & Nestulya, S. (2020). The implementation experience of students mobile training in the fundamentals of leadership as a resource-oriented form. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia [Information technologies and teaching aids], 78, 4, 116-131.
Malafiik, I. V. (2015). Dydaktyka novitnoi shkoly [Didactics of the newest school]. Kyiv: Slovo [in Ukrainian].