ДО ПИТАННЯ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДО ЛІНГВОСАМООСВІТИ У СУЧАСНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ І ПРАКТИЦІ

Автор(и)

  • O. SHUMS’KYI

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2021.27.247126

Ключові слова:

лінгвосамоосвіта, іноземна мова, вища школа, здобувачі вищої освіти, автономне навчання,, самонавчання

Анотація

У статті висвітлено сучасний теоретичний і практичний світовий і вітчизняний досвід підготовки здобувачів вищої освіти до лінгвосамоосвіти. Розглянуто методологічні засади іншомовної самоосвіти і методи самонавчання іноземних мов, які склалися у ХХІ столітті у світі. Доведено, що на сьогодні у вітчизняній педагогічній науці сформовано фундаментальну науково-теоретичну базу, що висвітлює важливі аспекти теорії і практики іншомовної самоосвіти.

Посилання

Holotiuk, O. V. (2009). Pidhotovka vchyteliv inozemnykh mov v universytetakh Frantsii [Training of foreign language teachers in French universities]. Kherson: Ailant [in Ukrainian].

Kopyl, O. O. (2012). Problema formuvannia samoosvitn’oi kompetentnosti pry vyvchenni anhliis’koi movy dlia profesiinoho spilkuvannia [The problem of forming self-educational competence in course of learning English for professional communication]. Problemy pidhotovky suchasnoho vchytelia [Problems of modern teacher training], 6 (1), 9-14 [in Ukrainian].

Martyniuk, I. A. (2016). Sutnist’ hotovnosti osobystosti do samoosvitn’ioi diial’nosti [The essence of the individual’s preparedness for self-educational activities]. Problemy suchasnoi psykholohii [Problems of modern psychology], 34, 327-353 [in Ukrainian].

Moharamkhani, A., Karimi, L. & Ahmadi, S. D. (2016). The impact of neurolinguistic programming (NLP) on EFL learners’ vocabulary achievement. Journal of Humanities and Social Science, 21, 11, 27-37.

Serheieva, O. Yu. (2014). Kontseptsiia nezalezhnoho vyvchennia inozemnoi movy v konteksti intehratsii Ukrainy v Yevropeis’ku spil’notu [The concept of independent foreign language study in the context of Ukraine’s integration into the European Community]. Teoriia ta praktyka derzhavnoho upravlinnia [Theory and practice of public administration], 4, 366-375 [in Ukrainian].

Zhukevych, I. P. (2011). Problemy hotovnosti do samoosvity studentiv vyshchykh navchal’nykh zakladiv [Problems of preparedness for self-education of students of higher educational establishments]. Visnyk LNU imeni Tarasa Shevchenka [Bulletin of Taras Shevchenko Lviv National University], 13 (224), 1, 67-73 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-13

Як цитувати

SHUMS’KYI, O. (2021). ДО ПИТАННЯ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДО ЛІНГВОСАМООСВІТИ У СУЧАСНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ І ПРАКТИЦІ. Витоки педагогічної майстерності, (27), 244–248. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2021.27.247126

Номер

Розділ

Статті