ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРАВОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ З УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ В УМОВАХ МАГІСТРАТУРИ

Автор(и)

  • A. BARDINOVA

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2021.28.250315

Ключові слова:

інтеграція, інтегрований підхід, правова компетентність, менеджер, управління

Анотація

У статті на основі теоретичного дослідження науково обґрунтовано необхідність формування правової компетентності у майбутніх менеджерів з управління закладом освіти в умовах магістратури. Розкрито змістову суть і значення інтегрованого підходу як потужного засобу формування досліджуваного утворення.

Посилання

Babenko, A. P. (2007). Problema intehratsii v teorii ta praktytsi pidhotovky maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury [The problem of integration in the theory and practice of training future teachers of physical education]. Imidzh suchasnoho pedahoha [Image of a modern teacher], 1-2, 104-106 [in Ukrainian].

Baklanova, N. M. (2016). Formuvannia pravovoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv [Formation of legal competence of future teachers]. Osvitolohichnyi dyskurs [Educational Discourse], 29 (14), 115-124 [in Ukrainian].

Bardinova, A. O. (2021). Formuvannia pravovoi kompetentnosti u maibutnikh fakhivtsiv fizychnoi kultury ta sportu v umovakh zmishanoho navchannia na zasadakh kompetentnisnoho pidkhodu [The formation of legal competence of the future specialists of physical culture and sports in the conditions of blended learning on the basis of the competence approach]. In O. K. Kornosenko, O. V. Danysko (Eds.), Kontseptualizatsiia kompetentnisnoho pidkhodu do profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv fizychnoi kultury ta sportu v konteksti zmishanoho navchannia [Conceptualization of the competence approach to professional training of future specialists in physical culture and sports in the context of blended learning]: kolektyvna monohrafiia (pp. 227-248). Poltava: PNPU imeni V. H. Korolenka [in Ukrainian].

Ivanii, O. M. (2012). Strukturno-zmistova model formuvannia pravovoi kompetentnosti maibutnoho vchytelia u navchalno-vykhovnomu protsesi universytetu [Structural and semantic model of formation of legal competence of the future teacher in the educational process of the university]. (Extended abstract of PhD diss.). Kharkiv [in Ukrainian].

Khomenko, P. V. (2012). Pryrodnychonaukova pidhotovka fakhivtsia fizychnoi kultury [Natural science training of a physical culture specialist]: monohrafiia. Poltava: PNPU imeni V. H. Korolenka [in Ukrainian].

Kichuk, Ya. V. (2008). Pravova kompetentnist maibutnoho fakhivtsia – priorytetne zavdannia hromadianskoi osvity u vyshchii shkoli [The legal competence of the future specialist is a priority of civic education in higher education]. Visnyk Lvivskoho universytetu. Pedahohika [Bulletin of Lviv University. Pedagogy], 23, 141-147 [in Ukrainian].

Klochkova, D. M., & Chernukha, N. M. (2011). Vzaiemozv’iazok formuvannia pravovoi kompetentsii maibutnoho vchytelia z pravovym vykhovanniam osobystosti [Relationship between the formation of legal competence of the future teacher with the legal education of the individual]. Visnyk Luhanskoho natsionalnoho universytetu imeni Tarasa Shevchenka [Bulletin of the Taras Shevchenko National University of Luhansk], 12 (233), 168-174 [in Ukrainian].

Oliinyk, V. (2004). Pravova pidhotovka kerivnyka navchalnoho zakladu u systemi pisliadyplomnoi pedahohichnoi osvity [Legal training of the head of an educational institution in the system of postgraduate pedagogical education]. Imidzh suchasnoho pedahoha [The Image of the Modern Educator], 10 (49), 36-38 [in Ukrainian].

Turkot, T. L., & Konoval, O. A (2018). Pedahohika ta psykholohiia vyshchoi shkoly [Pedagogy and psychology of higher school]: navch. posib. dlia studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv. Kherson: Oldy-plius [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-31

Як цитувати

BARDINOVA , A. (2021). ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРАВОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ З УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ В УМОВАХ МАГІСТРАТУРИ. Витоки педагогічної майстерності, (28), 5–8. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2021.28.250315

Номер

Розділ

Статті