ПРО ОДИН ІЗ ПІДХОДІВ ДО ФОРМУВАННЯ МАЙБУТНЬОГО БАКАЛАВРА ПРИРОДНИЧИХ НАУК ЯК КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОГО ФАХІВЦЯ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2021.28.250335Ключові слова:
майбутній бакалавр природничих наук, професійна підготовка, конкурентоздатний фахівець, домінанти Нової української школиАнотація
Вектори, у яких нині відбувається модернізації загальної середньої освіти, визначені концептуальними засадами реформи «Нова українська школа» зумовлюють ініціативно-перетворюючу діяльність сучасного педагога, що посилює конкурентні переваги між учасниками освітнього процесу.
Посилання
Andreyev, V. I. (2004). Konkurentologiya [Competitiveology]. Kazan: Tsentr innovatsionnykh tekhnologiy [in Russian].
Bezborodih S. M. (2016). Formuvannia konkurentospromozhnosti maibutnikh pedahohiv u protsesi profesiinoi pidhotovky [Formation of competitiveness of future teachers in the process of professional training]. (Extended abstract of PhD diss.). Starobіlsik [in Ukrainian].
Demchenko, S. O. (2005). Rozvytok profesiino-pedahohichnoi kompetentnosti vykladachiv spetsialnykh dystsyplin vyshchykh tekhnichnykh zakladiv osvity [Development of professional and pedagogical competence of teachers of special disciplines of higher technical educational institutions]. (Extended abstract of PhD diss.). Kirovohrad [in Ukrainian].
Kan-Kalik, V. A. (1990). Pedagogicheskoye tvorchestvo [Pedagogical creativity]. Moskva: Pedagogika [in Russian].
Kara, S. I. (2020). Formuvannia osobystosti maibutnoho vchytelia biolohii ta osnov zdorovʼia v protsesi profesiinoi pidhotovky [Formation of the personality of the future teacher of biology and basics of health in the process of professional training]. Pedahohika formuvannia tvorchoi osobystosti u vyshchii i zahalnoosvitnii shkolakh [Pedagogy of creative personality formation in higher and general education schools], 72, 2, 65-69. Retrieved from http://www.pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2020/72/part_2/15.pdf [in Ukrainian].
Kontseptsiia rozvytku [Development concept]. Retrieved from https://mon.gov.ua/ua [in Ukrainian].
Lavrentieva, O. O. (2014). Rozvytok metodolohichnoi kultury maibutnikh uchyteliv pryrodnychykh dystsyplin u protsesi profesiinoi pidhotovky: teoretyko-metodychnyi aspekt [Development of methodological culture of future teachers of natural sciences in the process of professional training: theoretical and methodological aspect]: monohrafiia. Kyiv: KNT [in Ukrainian].
Mekhed, O. B. (2021). Sotsialno-pedahohichna diialnist yak chastyna profesiinoi diialnosti vchytelia biolohii ta osnov zdorovia [Socio-pedagogical activities as part of the professional activities of a biology and health teacher]. In Teoriia i praktyka suchasnoi nauky ta osvity [Theory and practice of modern science and education]: materialy III Mizhnar. nauk.-prakt. konf. (pp. 24-26). Lviv. Retrieved from http://erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7312 [in Ukrainian].
Naumenko, O. S. (2011). Osoblyvosti Ya-kontseptsii pedahoha yak chynnyka yoho efektyvnoi spivpratsi z obdarovanymy uchniamy [Transformation of natural education of high school students: current state and prospects]. In Aktualni problemy psykholohii [Current issues of psychology]: zbirnyk naukovykh prats Instytutu psykholohii imeni H.S.Kostiuka NAPN Ukrainy. (Vol. VI, is. 6, pp. 115-125). Zhytomyr: Vyd-vo ZhDU im. I. Franka [in Ukrainian].
Neporozhnia, L. Transformatsiia pryrodnychoi osvity starshoklasnykiv: suchasnyi stan ta perspektyvy [Transformation of natural education of high school students: current state and prospects]. Naukovi zapysky. Problemy metodyky fizyko-matematychnoi i tekhnolohichnoi osvity [Proceedings. Problems of methods of physical-mathematical and technological education], 7. Retrieved from http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:AEdIwTbmNGMJ:nbuv.gov.ua/jpdf/nz_pmfm_2015_7%25283%2529__51.pdf+&cd=1&hl=ru&ct=clnk&gl=ua [in Ukrainian].
Nikitchenko, L. O., & Levchuk, N. V. (2017). Teoretyko-metodychni zasady pidhotovky maibutnikh uchyteliv pryrodnychykh dystsyplin u protsesi fakhovoi praktyky [Theoretical and methodological principles of training future teachers of natural sciences in the process of professional practice]: monohrafiia. Vinnytsia: TOV «Nilan-LTD» [in Ukrainian].
Shchur, N., Olendr, T., & Stepaniuk, A. (2020). Pidhotovka vchytelia pryrodnychykh nauk v umovakh neperervnoi pedahohichnoi osvity v SShA [Training of a science teacher in the context of continuing education in the United States]: monohrafiia. Ternopil: TNPU im. V. Hnatiuka [in Ukrainian].
Yablonskyi, I. A. Profesiino-pedahohichna diialnist vchytelia yak obiekt psykholohichnoi ekspertyzy [Professional and pedagogical activity of a teacher as an object of psychological examination]. Retrieved from http://www.appsychology.org.ua/data/jrn/v10/i31/21.pdf [in Ukrainian].