АНАЛІЗ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ ТА КРАЇНАХ ЄВРОПИ

Автор(и)

  • S. DANYLIV
  • O. KRYVOVYAZ
  • L. NECHYTAILO
  • L. BUCHKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2021.28.250340

Ключові слова:

вища освіта, вищий навчальний заклад, європейська вища школа, тенденції розвитку, міжнародний досвід, Болонський процес, стратегічні реформи

Анотація

У роботі зосереджено увагу на пріоритетах європейської вищої освіти, які спрямовані на покращення організаційної структури та якості науково-професійної підготовки: інтернаціоналізація та транснаціоналізація освітніх процесів, забезпечення якості вищої освіти, актуалізація та підвищення рівня докторантури. Навчання, розвиток культури академічної автономії та творчості вищих навчальних закладів як запоруки сталого саморозвитку, орієнтації на гармонійне поєднання наукової, ділової та практичної підготовки.

Розглянуто основні тенденції досвіду європейських країн, щодо механізму сприяння діяльності вищих навчальних закладів та формування системи освіти в Україні.

Посилання

Alkhathlan, A. A., & Al-Daraiseh, A. A. (2017). An Analytical Study of the Use of Social Networks for Collaborative Learning in Higher Education. International Journal of Modern Education and Computer Science (IJMECS), 9 (2), 1-13.

Annamaria, C. (2015). Bologna Process. International Encyclopedia of the Social and Behavioral Sciences, 741-746.

Baidenko, V. I. (2004). The Bologna process: On the way to Berlin conference (European analysis). Moscow, Russia: Research Centre of Problems of Quality of Human Resource Development

Davies, R. (2008). The Bologna process: The quiet revolution in nursing higher education. Nurse Education Today, 28 (8), 935-942.

Gorina, A. P. (2016). Issues and Prospectives of the Educational Service Market Modernization. European Research Studies Journal, 19 (3), b, 227-238.

Halonen, T. (2004). Fair globalization: Establishing opportunities for all: Report of the Worldwide Commission on Social Dimensions of Globalization. Geneva, Switzerland, ILO Bureau.

Lavy, I., & Rashkovits, R. (2016). Motivations of Information System Students in Final Project and their Implications to Technology and Innovation. International Journal of Modern Education and Computer Science (IJMECS), 8 (2), 1-13.

Martinez, D. (2015). Language, history, politics, and culture in global communication through the Bologna process documentation. Computers and Composition, 38(B), 151-163.

Pérez-Montoro, M. & Tammaro, A. M. (2012). Outcomes of the Bologna Process in LIS higher education: Comparing two programs in Europe. The International Information and Library Review, 44 (4), 233-242.

Rich, D. (2010). The Bologna process in European higher education. International Encyclopedia of Education. (Third Edition). Elsevier, Salt Lake City, 566-572.

Shawn, C., & Hewer, I. (2014). The impact of the Bologna process on nursing higher education in Europe: A review. International Journal of Nursing Studies, 51 (1), 150-156.

Sultanova, V. A., & Chechina, S. O. (2016). Human Capital as a Key Factor of Economic Growth in Crisis. European Research Studies Journal, 19 (2), 72-79.

Tortorella, R. A. W., Kinshuk, C. N. S., & Graf, S. (2017). A Classification Framework for Context-aware Mobile Learning Systems. International Journal of Modern Education and Computer Science (IJMECS), 9 (7), 1-11.

Vovchenko, G. N., Albekov, U. A., Romanova, F. T., & Epifanova, V. T. (2017). Study of Factor Which Facilitate Increase of Effectiveness of University Education. International Journal of Educational Management, 31 (1), 12-20.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-31

Як цитувати

DANYLIV, S., KRYVOVYAZ, O., NECHYTAILO, L., & BUCHKO, L. (2021). АНАЛІЗ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ ТА КРАЇНАХ ЄВРОПИ. Витоки педагогічної майстерності, (28), 50–54. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2021.28.250340

Номер

Розділ

Статті