СПЕЦИФІКА ПРОВЕДЕННЯ ОНЛАЙНОВИХ БІНАРНИХ ЗАНЯТЬ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗОВАНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ-ЕКОНОМІСТІВ

Автор(и)

  • N. KONONETS

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2021.28.250354

Ключові слова:

ресурсно-орієнтоване навчання, фахівці-економісти, цифрові технології, цифровізований освітній процес, онлайнове бінарне заняття

Анотація

У статті акцентовану увагу на питанні упровадження ресурсно-орієнтованого навчання в умовах цифровізованого освітнього процесу при підготовці фахівців-економістів. Аргументовано, що однією із форм ресурсно-орієнтованого навчання є онлайнові бінарні заняття. Онлайнове бінарне заняття розглядається як форма ресурсно-орієнтованого навчання, побудоване не лише на тісних міжпредметних зв’язках, котре проводиться спільно двома викладачами відповідних дисциплін з різною дидактичною метою, але й на комплексному застосуванні різноманітних цифрових технологій (платформи для дистанційного навчання та цифровий контент дистанційних курсів, інтернет-сервіси, будь-які цифрові наративи тощо). Запропоновано загальну організаційну структуру онлайнових бінарних занять та орієнтовну схему проведення онлайнового бінарного заняття з дисциплін «Економічна інформатика» та «Вища та прикладна математика».

Посилання

Baliuk, V. O., & Kononets, N. V. (2019). Suchasni pidkhody do rozroblennia elektronnykh osvitnikh resursiv dlia formuvannia tsyfrovoi kompetentnosti maibutnikh ekonomistiv [Modern approaches to the development of electronic educational resources for the formation of digital competence of future economists]. Komp’iuter u shkoli ta sim’i [Computer in school and family], 4 (156), 15-21[in Ukrainian].

Baliuk, V. O. (2020). Tekhnolohiia resursno-oriientovanoho navchannia u protsesi formuvannia tsyfrovoi kompetentnosti studentiv ekonomichnykh spetsialnostei [Technology of resource-oriented learning in the process of forming digital competence of students of economic specialties]. In Pedahohika formuvannia tvorchoi osobystosti u vyshchii i zahalnoosvitnii shkolakh [Pedagogy of forming a creative personality in higher and secondary schools]: zb. nauk. prats (Is. 69, vol. 2, pp. 19-23). Zaporizhzhia: KPU [in Ukrainian].

Hrynova, M. V., Kononets, N. V., Diachenko-Bohun, M. M., & Rybalko, L. M. (2019). Resursno-oriientovane navchannia studentiv v umovakh zdorov’iazberezhuvalnoho osvitnoho seredovyshcha [Resource-oriented student training in health-saving educational environment]. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia [Information technologies and tools], 72, 4, 182-193 [in Ukrainian].

Kovalchuk, M., & Postovalova, T. (2009). Binarnyi urok: odna z form interaktyvnykh tekhnolohii navchannia [Binary Lesson: One of the forms of interactive learning technologies]. Osvita. Tekhnikumy. Koledzhi [Education. Technical schools. Colleges], 2, 19-24 [in Ukrainian].

Kononets, N. V. (2012). Pedahohichni innovatsii vyshchoi shkoly: resursno-oriientovane navchannia [Pedagogical Innovations of Higher School: Resource-Oriented Training]. Pedahohichni nauky [Pedagogical sciences], 54, 76-80 [in Ukrainian].

Kononets, N., Ilchenko, O., & Mokliak, V. (2020). Future teachers resource-based learning system: experience of higher education institutions in Poltava city, Ukraine. Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE, 21, 3, 14, 199-220.

Lypak, H., & Orobchuk, O. (2010). Binarne zaniattia – diievyi zasib formuvannia profesiinoi kompetentnosti molodshykh spetsialistiv [Binary class – an effective means of forming a professional competence of junior specialists]. Osvita. Tekhnikumy. Koledzhi [Education. Technical schools. Colleges], 2 (26), 27-28 [in Ukrainian].

Melnyk, A. (2013). Orhanizatsiia intehrovanykh binarnykh zaniat z inozemnoi movy profesiinoho spriamuvannia ta profilnoho predmeta [Organization of integrated binary classes from a foreign language professional direction and profile subject]. Vytoky pedahohichnoi maisternosti [Leaks of pedagogical skill], 11, 215-219 [in Ukrainian].

Zelenska, L. I., & Cherevko, T. V. (2011). Naukovo-metodychne zabezpechennia binarnykh urokiv heohrafii ta inshykh navchalnykh predmetiv u profilnykh klasakh [Scientific and methodological support of binary lessons of geography and other educational subjects in profile classes]. Retrieved from http://narodnaosvita.kiev.ua/Narodna_osvita/vupysku/13/statti/zelenska.htm [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-31

Як цитувати

KONONETS, N. (2021). СПЕЦИФІКА ПРОВЕДЕННЯ ОНЛАЙНОВИХ БІНАРНИХ ЗАНЯТЬ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗОВАНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ-ЕКОНОМІСТІВ. Витоки педагогічної майстерності, (28), 92–97. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2021.28.250354

Номер

Розділ

Статті