ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ПРОФЕСІЇ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБОМ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПОЛІТЕХНІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ

Автор(и)

  • L. SEMENOVSKA

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2021.28.250380

Ключові слова:

трудове виховання, професійні уявлення, ігрова діяльність, процес виховання, дошкільник, ігрова політехнічна діяльність, ідея політехнізму

Анотація

У статті на основі праць вітчизняних та зарубіжних учених обґрунтовано засадничі аспекти реалізації ігрової діяльності політехнічного спрямування; розкрито її значення щодо формування уявлень про професії у дітей дошкільного віку; проаналізовано особливості трудового виховання дошкільників з урахуванням сучасних здобутків педагогічної теорії та практики виховання.

Посилання

Bueva, L. P. (1978). Chelovek: deiatelnost i obshchenie [Human: activity and communication]. Moskva: Prosveshchenie [in Russian].

Kagan, M. S. (1974). Chelovecheskaia deiatelnost (opyt sistemnogo analiza) [Human activity (experience in systems analysis)]. Moskva: Prosveshchenie [in Russian].

Kondrashov, V. P. (2004). Vvedenie doshkolnikov v mir professii [Introducing preschoolers to the world of professions]. Balashov: Izd-vo «Nikolaev» [in Russian].

Krulekht, M. V. (2002). Doshkolnik i rukotvornyi mir [Preschooler and the man-made world]. Sankt-Peterburg: Detstvo: Press [in Russian].

Leontev, A. N. (1975). Deiatelnost. Soznanie. Lichnost [Activity. Consciousness. Personality]. Moskva: Politizdat [in Russian].

Loginova, V. I. (1976). K voprosu o programme oznakomleniia detei doshkolnogo vozrasta s trudom vzroslykh [On the question of the program of familiarizing preschool children with adult labor]. In Umstvennoe vospitanie detei doshkolnogo vozrasta [Mental education of preschool children] (pp. 142-153). Leningrad [in Russian].

Pasechnikova, T. V. (2013). Proforientatcionnaia rabota v usloviiakh doshkolnoi obrazovatelnoi organizatcii [Career guidance work in a preschool educational organization]. Samara: TcPO [in Russian].

Ponimanska, T. I. (2013). Doshkilna pedahohika [Preschool pedagogy]: pidruchnyk. Kyiv: Akademvydav [in Ukrainian].

Rubinshtein, S. L. (2006). Osnovy obshchei psikhologii [Fundamentals of General Psychology]. Sankt-Peterburg: Piter [in Russian].

Vynohradova, N. (2013). Doshkilna pedahohika [Preschool pedagogy]. Retrieved from: https://stud.com.ua/17811/pedagogika/doshkilna_pedagogika [in Ukrainian].

Yezhkova, N. (2018). Doshkilna pedahohika [Preschool pedagogy]. Retrieved from: https://stud.com.ua/178351/pedagogika/doshkilna_pedagogika [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-31

Як цитувати

SEMENOVSKA, L. (2021). ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ПРОФЕСІЇ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБОМ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПОЛІТЕХНІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ. Витоки педагогічної майстерності, (28), 158–161. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2021.28.250380

Номер

Розділ

Статті