МОРАЛЬНІ МЕТОДИ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КАДРІВ ДОШКІЛЬНОГО ПРОФІЛЮ (РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ)

Автор(и)

  • N. TARARAK

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2021.28.250395

Ключові слова:

кадри дошкільного профілю, методи морального впливу, професійна діяльність, стимулювання, заклади дошкільної освіти

Анотація

У статті визначено основні методи морального стимулювання до професійної діяльності кадрів дошкільного профілю в 50-60-ті рр. ХХ століття. З’ясовано, що до провідних методів належали: запрошення дошкільних працівників до участі в роботі курсів, семінарів та нарад; організація самоосвіти зазначених працівників шляхом вивчення передового педагогічного досвіду та науково-педагогічної літератури; нагородження їх путівками до санаторію; безкоштовна видача методичних посібників; нагородження дошкільних працівників значками, медалями та присвоєння їм почесних звань; шефство дитячих садків міста над сільськими закладами дошкільної освіти; винесення подяки працівнику на нарадах різного рівня тощо.

Посилання

Borodina, M. I. (1953). Rol metodicheskikh obedinenii v uluchshenii vospitatelnoi raboty [The role of methodological associations in improving educational work]. Doshkolnoe vospitanie [Preschool education], 1, 23-24 [in Russian].

Gabova, P. (1957). Gotovimsya k 40-letiyu Velikogo Oktyabrya [Preparing for the 40th anniversary of the Great October Revolution]. Doshkilne vykhovannia [Preschool education], 8, 43 [in Russian].

Hliterenko, T. H. (1970). Oblasni pedahohichni chytannia [Regional pedagogical readings]. Doshkilne vykhovannia [Preschool education], 1, 47 [in Ukrainian].

Kostina, M. (1958). Metodicheskie obedineniya pomogayut detskim sadam [Methodical associations help kindergartens]. Doshkolnoe vospitanie [Preschool education], 6, 47 [in Russian].

Makeeva, E. (1957). O sbore, obobshhenii i rasprostranenii pedagogicheskogo opyta [Collecting, sharing and disseminating pedagogical experience]. Doshkolnoe vospitanie [Preschool education], 3, 19-20 [in Russian].

Robota z molodymy vykhovateliamy [Work with young educators]. (1952). Doshkilne vykhovannia [Preschool education], 12, 95 [in Ukrainian].

Pro robotu vsesoiuznoi konferentsii z aktualnykh problem doshkilnoho vykhovannia [About the work of the All-Union Conference on topical issues of preschool education]. (1970). Doshkilne vykhovannia [Preschool education], 4, 46 [in Ukrainian].

Sulimova, E. (1960). Reportazh s vystavki [Exhibition report]. Doshkolnoe vospitanie [Preschool education], 11, 34-36 [in Russian].

Vatletsov, V. (1959). Shkolniki – shefy detskogo sada [Shkolniki – the chiefs of the kindergarten]. Doshkolnoe vospitanie [Preschool education], 9, 46 [in Russian].

Z istorii rozvytku doshkilnoho vykhovannia [From the history of preschool education]. (1966). Doshkilne vykhovannia [Preschool education], 11, 9-12 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-31

Як цитувати

TARARAK, N. (2021). МОРАЛЬНІ МЕТОДИ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КАДРІВ ДОШКІЛЬНОГО ПРОФІЛЮ (РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ). Витоки педагогічної майстерності, (28), 183–187. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2021.28.250395

Номер

Розділ

Статті