ФОРМУВАННЯ У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ВМІНЬ САМОУПРАВЛІННЯ ТА САМООРГАНІЗАЦІЇ ЛІНГВОСАМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2021.28.250398Ключові слова:
лінгвосамоосвіта, самоуправління, самоорганізація, уміння, етапиАнотація
У статті проаналізовано поняття «самоуправління» та «самоорганізація» та накреслено шляхи формування у здобувачів вищої освіти умінь самоуправління та самоорганізації лінгвосамоосвітньої діяльності; визначено їх роль і місце в процесі лінгвосамоосвітньої діяльності. Схарактеризовано етапи формування означених умінь. Показано, яким чином відбувається поступовий перехід управлінських функцій від викладача до студента.
Посилання
Busel, V. T. (Ed.). (2005). Velykyi tlumachnyi slovnyk suchasnoi ukrainskoi movy [Large explanatory dictionary of the modern Ukrainian language]. Irpin’: VTF “Perun” [in Ukrainian].
Davies, M. (2015). Using corpora to research lexical changes in Late (and Early). Modern English. Retrieved from http://corpus.byu.edu/co-ha/files/davies-lexical-2015.pdf
Davydov, V. V. (1996). Teoriia razvivaiushchego obucheniia [Developmental learning theory]. Moskva: Intor [in Russian].
Diachenko, M. I., & Kandybovich, L. A. (2001). Psikhologicheskii slovar’-spravochnik [Psychological dictionary-reference book]. Moskva: AST [in Russian].
Harré, R. (1993). Social being. Oxford: Wiley-Blackwell.
Holec, H. (1990). Qu’est-ce qu’apprendre à apprendre. Mélanges pédagogiques. 75-87.
Konopkin, O. A. (1980). Psikhologicheskiie mekhanizmy reguliatsii deiatel’nosti [Psychological mechanisms of activity regulation]. Moskva: Nauka [in Russian].
Rubinshtein, S. L. (1986). Printsipy tvorcheskoi samodeiatel’nosti: k filosofskim osnovam sovremennoi pedagogiki [The principles of creative amateur activities: to the philosophical foundations of modern pedagogy]. Voprosy psikhologii [Psychology issues], 4, 101-108 [in Russian].