НОВАТОРСЬКИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ОСВІТНЯ ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА

Автор(и)

  • I. BABENKO
  • S. SHKOLJAR
  • Y. DZEKUN

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2022.29.264190

Ключові слова:

педагогічний менеджмент, новаторство, педагогічні інновації, інноваційна діяльність, новаторський педагогічний менеджмент

Анотація

У статті розглядається новаторський педагогічний менеджмент як засіб переведення педагогічних систем у якісно новий стан, як знаряддя побудови нового, більш благополучного та розвиненого суспільства в цілому. Викладено основні зміни, які необхідно зробити кожному менеджеру, якщо він хоче, щоб його заклад освіти зміг повністю реалізувати свої можливості.

Посилання

Babenko, I. V. (2021). Model tolerantnosti yak osobystisnoi ta profesiinoi yakosti uchytelia Novoi ukrainskoi shkoly [Model of tolerance as a personal and professional quality of a teacher of the New Ukrainian School]. In M. V. Hrynova (Ed.), Modeli pidhotovky maibutnoho vchytelia do Novoi ukrainskoi shkoly [Models of preparation of the future teacher for the New Ukrainian school]: kolektyvna monohrafiia (pp. 16-36). Poltava: Astraia [in Ukrainian].

Luniachek, V. E. (2015). Pedahohichnyi menedzhment [Pedagogical management]: navch. posib. Kharkiv: Vyd-vo KharRI NADU «Mahistr» [in Ukrainian].

Marmaza, O. I. (2016). Innovatsiinyi menedzhment [Innovation management]. Kharkiv: TOV «Planeta-prynt» [in Ukrainian].

Shkoliar, S. P., & Babenko, I. V. (2022). Vrakhuvannia kontseptsii ekonomiky navchannia pry pidhotovtsi fakhivtsiv-menedzheriv [Taking into account the concept of learning economics in the training of managers]. In Modern science: innovations and prospects: Proceedings of the 8th International scientific and practical conference SSPG Publish (pp. 286-293). Stockholm, Sweden. Retrieved from https://sciconf.com.ua/viii-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiya-modernscience-innovations-and-prospects-1-3-maya-2022-goda-stokgolm-shvetsiya-arhiv/ [in Ukrainian].

Shkoliar, S. P., & Babenko, I. V. (2022). Shchodo paradyhmy ekonomiky navchannia pry pidhotovtsi maibutnikh menedzheriv [Regarding the paradigm of learning economics in the training of future managers]. In M. V. Hrynova (Ed.), Metodyka navchannia pryrodnychykh dystsyplin u serednii ta vyshchii shkoli (XXIX Karyshynski chytannia) [Methods of teaching natural sciences in secondary and higher school (XXIX Karyshin readings)]: materialy Mizhnar. nauk.-prakt. konf. (pp. 249-252). Poltava: Astraia [in Ukrainian].

Vynnychuk, O. T. (2020). Pedahohichnyi menedzhment yak teoriia i praktyka upravlinnia osvitnim protsesom [Pedagogical management as a theory and practice of educational process management]. In Aktualni problemy upravlinnia zakladamy osvity v konteksti stratehii modernizatsii osvitnoi haluzi [Current issues of management of educational institutions in the context of the strategy of modernization of the educational sector]: kolektyvna monohrafiia (pp. 19-30). Ternopil: TNPU im. V. Hnatiuka [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-10

Як цитувати

BABENKO, I., SHKOLJAR, S., & DZEKUN, Y. (2022). НОВАТОРСЬКИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ОСВІТНЯ ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА. Витоки педагогічної майстерності, (29), 5–9. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2022.29.264190

Номер

Розділ

Статті