ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИКЛАДАННІ БІОЛОГІЇ У 7 КЛАСАХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • I. KOFAN

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2022.29.264286

Ключові слова:

інновації, інноваційні технології, пізнавальна активність, рівень успішності, шкільна тривожність, школяр

Анотація

У статті  проаналізовано стан проблеми щодо впровадження інноваційних технологій в освітній процес у дослідженнях вітчизняних та зарубіжних вчених. Показано позитивний вплив запровадження інноваційних технологій на рівень шкільної успішності, пізнавальної активності та рівень тривожності учнів 7-х класів на уроках біології в закладах загальної середньої освіти. 

Посилання

Bohanets, N. P. (2006). Interaktyvni tekhnolohii na urokakh biolohii ta v pozaurochnii diialnosti [Interactive technologies in biology lessons and in extracurricular activities]. Biolohiia [Biology], 17-18, 31-34 [in Ukrainian].

Buinytska, O. P. (2012). Informatsiini tekhnolohii ta tekhnichni zasoby navchannia [Information technology and technical means of training]. Kyiv: Tsentr uchbovoi literatury [in Ukrainian].

Burkova, L. (2001). Tekhnolohii v osviti [Technology in Education]. Ridna shkola [Native school], 2, 18-19 [in Ukrainian].

Kozlenko, O. H. (2004). Multymediini prohramy z biolohii: porivniannia mozhlyvostei [Multimedia programs in biology: comparing opportunities]. Kompiuter u shkoli ta simi [Computer in school and family], 2, 24-25 [in Ukrainian].

Lemak, M. V., & Petryshche, V. Iu. (2012). Psykholohu dlia roboty. Diahnostychni metodyky [Psychologist for work. Diagnostic methods]. Uzhhorod: Vydavnytstvo Oleksandra Harkushy [in Ukrainian].

Miasoid, H. I., & Yusypiva, T. I. (2015). Metodychna dylema: yaki zasoby naochnosti vykorystovuvaty, tradytsiini chy elektronni? [Methodical dilemma: what means of visibility to use, traditional or electronic?]. Kompiuter u shkoli ta simi [Computer in school and family], 7 (127), 39-46 [in Ukrainian].

Oliinyk, L. (2008). Vykorystannia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii pid chas pidhotovky ta provedennia urokiv biolohii [The use of information and communication technologies in the preparation and conduct of biology lessons]. Informatyka ta informatsiini tekhnolohii v navchalnykh zakladakh [Informatics and information technologies in educational institutions], 1, 122-124 [in Ukrainian].

Rachynska, I. M. (2013). Tekhnolohiia formuvannia ta rozvytku krytychnoho myslennia [Technology of formation and development of critical thinking]. Kharkiv: Osnova [in Ukrainian].

Selevko, H. K. (2006). Proektuiemo kompiuternyi urok [We design a computer lesson]. Vidkrytyi urok [Open lesson], 3-4, 19-25 [in Ukrainian].

Zadorozhnyi, K. M. (2009). Innovatsiini tekhnolohii na urokakh biolohii [Innovative technologies in biology lessons]. Kharkiv: Osnova [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-10

Як цитувати

KOFAN, I. (2022). ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИКЛАДАННІ БІОЛОГІЇ У 7 КЛАСАХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Витоки педагогічної майстерності, (29), 127–132. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2022.29.264286

Номер

Розділ

Статті