МОДЕЛЬ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • O. OSEREDCHUK

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2022.29.264320

Ключові слова:

модель, моніторинг якості вищої освіти в Україні, концепти, педагогічні умови, теоретико-методичні основи, підвищення рівня моніторингу якості вищої освіти

Анотація

У статті обґрунтовано модель моніторингу якості вищої освіти в Україні. Модель представлена основними концептами (блоками): теоретичним (філософія освіти, тенденції розвитку змісту дефініцій моніторингу освіти, концепції моніторингу якості вищої освіти, нормативно-правове забезпечення моніторингу освіти); методологічним, який ґрунтується на методологічних підходах, функціях, принципах, методах, інформаційних технологіях; методичним, який ґрунтується на чотирьох педагогічних умовах проведення моніторингу якості вищої освіти. Використані теоретичні, методологічні й методичні концепти (блоки) як базові в процесі дослідження теоретико-методичних основ моніторингу якості вищої освіти в Україні та при обґрунтуванні і використанні моделі зв’язків у концепції моніторингу якості вищої освіти дали можливість сформулювати контрольно-результативний блок, у якому визначити результат дослідження: підвищення рівня моніторингу якості вищої освіти.

Посилання

Bosak, A. A. (2011). Peredumovy formuvannya systemnoho pidkhodu do upravlinnya [Prerequisites for the formation of a systemic approach to management]. Visnyk Natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika» [Bulletin of the National University "Lviv Polytechnic"], 714, 38-47 [in Ukrainian].

Hyrylovska, I. V. (2020). Teoriya i praktyka monitorynhu yakosti profesiynoyi pidhotovky maybutnikh kvalifikovanykh robitnykiv [Theory and practice of monitoring the quality of professional training of future skilled workers]: monohrafiya. Kamyanets-Podilskyi: Vydavets Zvoleyko D.H. [in Ukrainian].

Dmytrenko, H. A. (1999). Stratehichne upravlinnya v systemi osvity [Strategic management in the education system]: navch. nadbavka. Kyiv: MAUP [in Ukrainian].

Plysenko, H. (2016). Monitorynh yakosti vyshchoyi osvity iz zastosuvannyam informatsiynykh tekhnolohiy v konteksti intehratyvnoyi systemy realizatsiyi konkurentnykh perevah [Monitoring the quality of higher education using information technologies in the context of an integrative system of realizing competitive advantages]: teoretyko-metodychni aspekty. Visnyk KNUTD [Bulletin of KNUTD], 2 (97), 71-79 [in Ukrainian].

Tavluy, I. P. (2011). Osoblyvosti zastosuvannya systemnoho pidkhodu do menedzhmentu pry rozrobtsi ta vprovadzhenni systemy upravlinnya yakistyu vyshchoyi osvity [Peculiarities of applying a systemic approach to management in the development and implementation of a higher education quality management system]. Visnyk NU «Lvivska politekhnika» [Bulletin of Lviv Polytechnic University], 695, 26-32 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-10

Як цитувати

OSEREDCHUK, O. (2022). МОДЕЛЬ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Витоки педагогічної майстерності, (29), 175–180. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2022.29.264320

Номер

Розділ

Статті