МАРКЕТИНГ ІННОВАЦІЙ У ВИЩОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ ЗАКЛАДІ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2022.30.270634Ключові слова:
інновації, маркетингові інновації, педагогічний заклад освіти, стратегіяАнотація
Стаття присвячена проблемі розвитку маркетингу інновацій у вищому педагогічному закладі освіти. Представлено огляд наукових праць досліджуваної тематики. У статті подано приклади освітніх технопарків, хабів Полтавського національного університету імені В.Г.Короленка як маркетингу інновацій, що забезпечують підвищення якості педагогічної освіти. Визначено поняття маркетингу інновацій у вищому педагогічному закладі освіти. Охарактеризовано основні способи впровадження технологій маркетингу інноваційних в середовище вищого навчального закладу, з урахуванням викликів сучасного інформаційного суспільства.
Посилання
Chukhrai, N. I. (2011). Marketynh innovatsii [Innovation marketing]: pidruchnyk. Lviv: Vyd-vo Lvivskoi politekhniky [in Ukrainian].
Hrynova, M. V. (2021). Model pidhotovky maibutnoho vchytelia dlia pedahohichnoi diialnosti v Novii ukrainskii shkoli [A model of training a future teacher for pedagogical activity in the New Ukrainian School]. In M. V. Hrynova (Ed.), Modeli pidhotovky maibutnoho vchytelia do Novoi ukrainskoi shkoly [Models of future teacher training for the New Ukrainian School]: kolektyvna monohrafiia (pp. 6-15). Poltava: Astraia [in Ukrainian].
Kratt, O. A. (2011). Reforma menedzhmentu vyshchoi shkoly: peredumovy, spetsyfika, paradyhmy [Reform of higher education management: prerequisites, specifics, paradigms]. Naukovi pratsi Donetskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu. Ekonomichna [Scientific works of the Donetsk National Technical University. Economical], 1, 200-205 [in Ukrainian].
Kushnir, I. I. (2011). Sutnist marketynhovoi oriientovanoi osvity kerivnyka pedahohichnoho koledzhu [The essence of marketing-oriented education of the head of the pedagogical college]. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu. Pedahohika. Sotsialna robota [Scientific Bulletin of the Uzhhorod National University. Pedagogy. Social work], 23, 66-69 [in Ukrainian].
Natsionalnyi tekhnopark z pidvyshchennia yakosti osvity: transformatsiia systemy, rozbudova NUSh, yakist i dostupnist [National technology park for improving the quality of education: transformation of the system, development of NUS, quality and accessibility]. Retrieved from https://bit.ly/3bTlIF1 [in Ukrainian].
Osvitnii portal PHYSICAL EDUCATION.info.hab. [Educational portal PHYSICAL EDUCATION.info.hab]. Retrieved from https://sites.google.com/gsuite.pnpu.edu.ua/physucal-education-info-hab/ [in Ukrainian].
Osvitnii tekhnopark PNPU imeni V. H. Korolenka [Educational technopark of VG Korolenko PNPU]. Retrieved from https://www.youtube.com/watch?v=p78QiQxvkFs. [in Ukrainian].
Palii, N. S. (2008). Marketynhova innovatsiina polityka [Marketing innovation policy]: navch. posib. Donetsk [in Ukrainian].
Shumpeter, Y. A. (2011). Teoriia ekonomichnoho rozvytku. Doslidzhennia prybutkiv kapitalu, kredytu vidsotka ta ekonomichnoho tsyklu [Theory of economic development. A study of capital gains, interest credit and the economic cycle]. Kyiv [in Ukrainian].
Semeniuk, S. (2012). Rozvytok innovatsiinoho marketynhu na rynku osvitnikh posluh [Development of innovative marketing in the market of educational services]. Halytskyi ekonomichnyi visnyk [Galician Economic Bulletin], 6 (39), 151-158 [in Ukrainian].
Sorochan, T. M. (2022). Osvitnii tekhnopark: innovatsii dlia yakosti osvity [Educational technology park: innovations for the quality of education]. Visnyk Natsionalnoi akademii pedahohichnykh nauk Ukrainy [Bulletin of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine], 4. Retrieved from https://doi.org/10.37472/v.naes.2022.4148 [in Ukrainian].
Sorochan, T. M. (2018). Tekhnolohii osvity doroslykh u vymiri transformatsii profesionalizmu fakhivtsiv [Technologies of adult education in the dimension of transformation of professionals' professionalism]. In Vidkryta osvita: innovatsiini tekhnolohii ta menedzhment [Open education: innovative technologies and management]: kolektyvna monohrafiia (pp. 82-102). Kyiv: Interservis. Retrieved from https://lib.iitta.gov.ua/721261/ [in Ukrainian].
Sorochan, T. M. (2016). Tekhnopark (Research Park) – model rozvytku ta vprovadzhennia innovatsiinykh idei. Tekhnolohii profesiinoho rozvytku pedahohiv [Technopark (Research Park) is a model of development and implementation of innovative ideas. Technologies of professional development of teachers]: metodychnyi poradnyk. Kyiv. Retrieved from https://bit.ly/3plsW7X [in Ukrainian].
Tielietova, S. H., & Tielietov, O. S. (2011). Pedahohichnyi marketynh u diialnosti navchalnykh zakladiv [Pedagogical marketing in the activities of educational institutions]. Marketynh i menedzhment innovatsii [Marketing and innovation management], 3, 117-124 [in Ukrainian].