ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ ТА СТИМУЛЮВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ, ОБУМОВЛЕНІ СПЕЦИФІКОЮ ПРАЦІ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Автор(и)

  • O. BORZENKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2022.30.270645

Ключові слова:

праця, мотивація, стимул, педагогічні працівники, викладачі іноземних мов

Анотація

На основі здійсненого дослідження встановлено, що мотиваційні особливості викладачів іноземних мов визначаються як професійною потребою, так і бажанням отримати інтелектуальне задоволення від педагогічної діяльності шляхом удосконалення своєї майстерності та професіоналізму, що мотивація трудової діяльності не може бути дійовою без застосування сучасних систем матеріального стимулювання.

Розкрито суть і специфіка понять «праця», «мотивація», «стимулювання», «потреби». Схарактеризовано погляди вітчизняних і зарубіжних науковців стосовно різних аспектів проблем мотивації, стимулювання викладачів іноземних мов. Наголошується на важливості й необхідності цілеспрямованого здійснення порівняльно-педагогічного аналізу зарубіжного досвіду щодо аналізу особливостей мотиваційних форм й методів, систем стимулювання, що справедлива оплата праці є визначальним фактором, який впливає на привабливість професії, мотивує викладачів на вдосконалення своєї професійної діяльності.

Посилання

Kolot, А. (1998). Motyvatsiia, stymuliuvannia y otsinka personalu [Motivation, stimulation and evaluation of personnel]. Кyiv: KNEU [in Ukrainian].

Kremen, V. (2008). Entsyklopediia osvity [Encyclopedia of education]. Kyiv: Yurincom Inter [in Ukrainian].

Kuzmenko, O., & Strelchenko, O. (2010). Fenomen administratyvno-pravovoho zaokhochennia [The phenomenon of administrative and legal encouragement]. Lviv: OJSC Lviv Book Factory “Atlas” [in Ukrainian].

Lomonosov, A. (2012). Upravlinnia oplatoiu pratsi u vyshchii osviti [Management of wages in higher education]. Mykolaiv: Ilien [in Ukrainian].

Lutko, O. M. (2018). Zaprovadzhennia motyvatsiinoho menedzhmentu v zakladi osvity [Implementation of motivational management in the educational institution]. Rivne: Volynski Oberehy [in Ukrainian].

Nowacki, T. (2004). Leksykon Pedagogiki Pracy. Radom: Wydawnictwo i Zaklad Poligrafii Instytutu Technologii Eksploatacii.

Pasko, О. (2009). Motyvatsiia yak pidgruntia rozvytku ta formuvannia kompetentnosti u kursantiv [Motivation as a basis for the development and formation of competence in cadets]. Yurydychna psykholohiia ta pedahohika [Legal psychology and pedagogy], 2, 89-99 [in Ukrainian].

Shovhelia, O. (2013). Formuvannya mekhanizmu motyvatsiyi pratsi pratsivnykiv orhaniv mistsevoho samovryaduvannya [Creation of the mechanism of motivation of the activity of employees of local self-government bodies]. Hrani [Grani], 4 (96), 144-148 [in Ukrainian].

Szkolak-Stepień, A. (2016). Kształcenie nauczycieli wychowania przedszkolnego i wczesnej edukacji na Słowacji. Rocznik komisji nauk pedagogicznych, LXIX, 150

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-28

Як цитувати

BORZENKO, O. (2022). ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ ТА СТИМУЛЮВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ, ОБУМОВЛЕНІ СПЕЦИФІКОЮ ПРАЦІ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Витоки педагогічної майстерності, (30), 51–57. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2022.30.270645

Номер

Розділ

Статті