ПОШУК МОЖЛИВИХ ШЛЯХІВ ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У МЕДИЧНИХ ВНЗ У РЕАЛІЯХ ВОЄННОГО ЧАСУ В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2022.30.270654Ключові слова:
вища медична освіта, цифрова освіта, дистанційне навчання, традиційне навчання, змішане навчанняАнотація
У публікації розкрито значення використання дистанційних технологій навчання у процесі підготовки майбутніх лікарів в умовах воєнного часу в Україні. Визначено місце та роль дистанційних технологій навчання у системі вищої освіти. Зазначено, що з розвитком технічних можливостей методики та технології навчання, засоби навчальної діяльності викладача змінюються. Наголошується на необхідності оволодіння викладачем медичного вузу сучасними інформаційно-комунікаційними та освітніми технологіями.
Посилання
Andrusenko, N. V. (2017). Dystantsiina osvita v Ukraini [Distance education in Ukraine]. Іn Dystantsiine navchannia yak suchasna osvitnia tekhnolohiia [Distance learning as a modern educational technology]: materialy mizhvuzivskoho vebinaru (pp. 10-12). Vinnytsia: VTEI KNTEU [in Ukrainian].
Kokovska, O. V., Mishchenko, I. V., Pavlenko, H. P., Zhukova, M. Iu., & Yudina, K. Ie. (2021). Perspektyvy dystantsiinoho navchannia v medychnykh zakladakh vyshchoi osvity [Perspectives of distance learning in medical institutions of higher education]. Іn Realii, problemy ta perspektyvy vyshchoi medychnoi osvity [Realities, problems and prospects of higher medical education]: materialy vseukr. navch.-nauk. konf. z mizhn. uch. (pp. 136-138). Poltava: RVV UMSA [in Ukrainian].
Kokovska, O. V., Mishchenko, I. V., Pavlenko, H. P., & Yudina, K. Ye. (2022). Dystantsiine navchannia: zvorotnyi bik protsesu peredachi y zasvoiennia znan [Distance learning: the reverse side of the process of transfer and assimilation of knowledge]. Іn Suchasni trendy rozvytku medychnoi osvity perspektyvy i zdobutky [Modern trends in the development of medical education: prospects and achievements]: materialy navch.-nauk. konf. z mizhnar. uch. (pp. 147-149). Poltava: TOV «ASMI» [in Ukrainian].
Kosahovskaia, Y. Y., Volchkova, E. V., Madianova, V. V., & Belaia, O. F. (2021). Vыzovы y vozmozhnosty modely smeshannoho obuchenyia v systeme medytsynskoho obrazovanyia [Challenges and opportunities of the blended learning model in the system of medical education]. Ynfektsyonnыe bolezny: novosty, mnenyia, obuchenye [Infectious Diseases: news, opinions, training], 2 (10), 87-98 [in Russian].
Kushch, O. H., Omelianchyk, V. M., Bessarab, H. I., Zhernova, N. P., Stepanova, N. V., Tykhonovska, M. A., Morozova, O. V.,… & Sukhomlinova, I. Ye. (2017). Dystantsiine navchannia v systemi medychnoi osvity [Distance learning in the medical education system]. Medychna osvita [Medical education], 4, 85-89 [in Ukrainian].
Mishchenko, I. V., Yudina, K. Ie., Zhukova, M. Iu., & Kokovska, O. V. (2021). Dydaktychni osoblyvosti dystantsiinoho navchannia v medychnykh ZVO Ukrainy [Didactic features of distance learning in medical higher education institutions of Ukraine]. Іn Realii, problemy ta perspektyvy vyshchoi medychnoi osvity [Realities, problems and prospects of higher medical education]: materialy vseukr. navch.- nauk. konf. z mizhnar. uch. (pp. 171-173). Poltava: RVV UMSA [in Ukrainian].