ДІАГНОСТИКА РІВНІВ ВИХОВАНОСТІ ЧУЙНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2023.31.283216Ключові слова:
моральне виховання, чуйність, діти дошкільного віку, критерії, показникиАнотація
У статті представлено результати діагностики рівнів вихованості чуйності у дошкільників за визначеними компонентами, критеріями і показниками. Описане дослідження, яке дає підстави для висновку про недостатній рівень вихованості чуйності у дітей старшого дошкільного віку, що потребує внесення змін у виховний процес у ЗДО, необхідність обґрунтування і апробації педагогічних умов, які сприяють ефективному вихованню чуйності у старших дошкільників.
Посилання
Bekh, I. D. (2008). Vykhovannia osobystosti [Education of personality]. Kyiv: Lybid [in Ukrainian].
Brezhnieva, O. (Ed.). (2015). Rozumne vykhovannia suchasnykh doshkilniat [Smart education of modern preschoolers]: metodychnyi posibnyk. Kyiv: VD «Slovo» [in Ukrainian].
Kononko, O. L. (1998). Sotsialno-emotsiinyi rozvytok osobystosti (v doshkilnomu dytynstvi) [Socio-emotional development of personality (in preschool childhood)]: navch. posib. dlia vyshchykh navch. zakladiv. Kyiv: Osvita [in Ukrainian].
Lobach, O. O. (1997). Emotsiohenni sytuatsii yak metod vykhovannia emotsiinoi chuinosti [Emotsiogenic situations as a method of emotional sensitivity formation]. In Naukovi zapysky psykholoho-pedahohichnoho fakultetu [Scientific notes of the Faculty of Psychology and Pedagogy]: zb. statei (Is. 3, pp. 79-85). Poltava [in Ukrainian].
Lokhvytska, L. V. (2013). Psykholohichni determinanty moralnoho vykhovannia doshkilnykiv: teoretychnyi aspekt [Psychological determinants of moral education of preschoolers: theoretical aspect]. Teoretyko-metodychni problemy vykhovannia ditei ta uchnivskoi molodi [Theoretical and methodological problems of raising children and students], 17 (1), 419-427 [in Ukrainian].
Ponimanska, T. I. (2013). Doshkilna pedahohika [Preschool pedagogy]: pidruchnyk. Kyiv: Akademvydav [in Ukrainian].