СУЧАСНИЙ СТАН ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ЕЛЕКТРОННОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА ТЕХНОЛОГІЙ В УНІВЕРСИТЕТАХ КИТАЙСЬКОЇ НАРОДНОЇ РЕСПУБЛІКИ

Автор(и)

  • M. GRYNOVA
  • I. BUNETSKA

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2023.31.283224

Ключові слова:

Китайська Народна Республіка, професійна підготовка, професійні знання і вміння, програма навчання, бакалаври електронної інформації та технологій

Анотація

Метою дослідження є вивчення стану вищої освіти Китаю з професійної підготовки бакалаврів електронної інформації та технологій. Встановлено вісім основних концепцій для розвитку та модернізації освіти. Вперше схарактеризовано професійні знання і вміння, яких набувають бакалаври спеціальності електронної інформації та технологій та проведено аналіз їхньої відповідності Національному стандарту освіти з відповідної спеціальності у закладах вищої освіти КНР.

Отримані знання дозволяють зробити висновок про організаційні засади професійної підготовки бакалаврів електронної інформації та технологій в університетах Китаю.

Посилання

Hlazunova, O. H. (2015). Teoretyko-metodychni zasady proektuvannia ta zastosuvannia systemy elektronnoho navchannia maibutnikh fakhivtsiv z informatsiinykh tekhnolohii v universytetakh ahrarnoho profiliu [Theoretical and methodological principles of designing and applying the system of e-learning for future information technology specialists in agricultural universities]. (D diss.). Kyiv [in Ukrainian].

Hunko, L. O. (2020). Profesiina pidhotovka mahistriv inozemnoï movy ta prykladnoï linhvistyky u vyshchykh navchalnykh zakladakh KHP [Professional training of masters of foreign language and applied linguistics in higher educational institutions of KHP]. (D diss.). Kyiv [in Ukrainian].

Du, Ts. (2020). Formuvannia pidpryiemnytskoi kompetentnosti studentiv u zakladakh vyshchoi osvity KNR [Formation of entrepreneurial competence of students in institutions of higher education of the People's Republic of China]. (D diss.). Kharkiv [in Ukrainian].

Liu, Ya., & Kravchenko, Yu. H. (2020). Pidhotovka perekladachiv-bakalavriv u zakladakh vyshchoi osvity Kytaiu [Training of undergraduate translators in higher education institutions of China]. In Problemy inzhenerno-pedahohichnoi osvity [Problems of engineering and pedagogical education]: zb. nauk. prats (No 67, pp. 162-173). Kharkiv [in Ukrainian].

Malezhyk, P. M. (2020). Teoretychni y metodychni zasady tekhnichnoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv z informatsiinykh tekhnolohii [Theoretical and methodical principles of technical training of future information technology specialists]. (D diss.). Kyiv [in Ukrainian].

Onyshchenko, N. P., & Lykhovyd, O. R. (2018). Osvitni systemy krain sotsialistychnoi industrializatsii [Educational systems of countries of socialist industrialization]. In Reformuvannia i modernizatsiia osvitnikh system krain svitu XXI stolittia [Reforming and modernization of educational systems of the countries of the world in the 21st century] (pp. 335-356). Pereiaslav-Khmelnytskyy̆ [in Ukrainian].

Vakaliuk, T. A. (2019). Teoretyko-metodychni zasady proektuvannia i vykorystannia khmaro oriientovanoho navchalnoho seredovyshcha u pidhotovtsi bakalavriv informatyky [Theoretical and methodological principles of designing and using a cloud-oriented educational environment in the preparation of bachelors of computer science]. (D diss.). Zhytomyr [in Ukrainian].

Lechman, E. (2015). ICT Diffusion in Developing Countries. Gdansk: Springer. "电子信息类教学质量国家标准". (2022). Retrieved from https://wjdzx.ahnu.edu.cn/info/1006/5088.htm

Ministry of Education of the People's Republic of China, "成人专科分专业大类学生数". (2022). Retrieved from http://www.moe.gov.cn/jyb_sjzl/moe_560/2021/quanguo/202301/t20230103_1037964.html

Ministry of Education of the People's Republic of China, "中共中央、国务院印发《中国教育现代化2035. (2019). Retrieved from http://www.moe.gov.cn/jyb_xwfb/s6052/moe_838/201902/t20190223_370857.html

Ministry of Education of the People's Republic of China, «MOE press conference presents sea change in China’s educational landscape». (2022). Retrieved from http://en.moe.gov.cn/news/press_releases/202210/t20221013_669322.html

Ministry of Education of the People's Republic of China. (2022). Retrieved from http://en.moe.gov.cn.刘佳妮, “习近平:切实加强基础研究 夯实科技自立自强根基,” 新京报. (2023). Retrieved from https://baijiahao.baidu.com/s?id=1758504568651907830&wfr=spider&for=pc中国人大网, “中华人民共和国高等教育法”. (2019). Retrieved from http://www.npc.gov.cn/npc/c30834/201901/9df07167324c4a34bf6c44700fafa753.shtml

中国政府网, “中华人民共和国国民经济和社会发展第十四个五年规划和2035年远景目标纲要”. (2021). Retrieved from http://www.gov.cn/xinwen/2021-03/13/content_5592681.htm

国家职业教育智慧教育平台, "新一代信息技术". Retrieved from https://vocational.smartedu.cn/search/zyzyk.html?searchkey=电子信息&majorname=&value=null

精英考试网, “全国电子信息科学与技术大学排名2022最新排名一览”. (2022). Retrieved from: http://www.jdxzz.com/zhuanye/2022/1125/9807600.html

精英考试网, “全国电子信息科学与技术大学排名2022最新排名一览表”. (2022). Retrieved from http://www.jdxzz.com/zhuanye/2022/1125/9807600.html

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-07

Номер

Розділ

Статті