АРТ-ТЕРАПІЯ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО САМОПОЧУТТЯ УЧНІВ ТРАВМОВАНИХ ПІД ЧАС ВІЙНИ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2023.31.283380Ключові слова:
арт терапія, таксономія Блума, арт-хаб, арт-техніки, психологічна стабільність учнівАнотація
Стаття спрямована на вивчення та розробку арт-методик для відновлення психологічної стабільності учнів, які постраждали під час війни. Дослідження було поділено на такі етапи: опитування щодо сприйняття війни й власного «досвіду війни» серед учнів середніх шкіл; фіксація «больових точок» (проблемних) і «опорних точок» (корисних знань, умінь) у відповідях учнів; розроблення ефективної методики арт-терапії в умовах війни для подолання учнями втрат і здобуття ними нової життєвої й духовної перспективи.
Посилання
Moon, Bruce L. (2009). Existential Art Therapy. The Canvas Mirror. Springfield, Illinois: Charles C Thomas Publisher.
Moon, Bruce L. (2007). The Role of Metaphor in Art-Therapy: Theory, Method, and Experience. Springfield, Illinois: Charles C Thomas Publisher.
Rappaport, L. (2008). Focusing-Oriented Art Therapy. Accessing the Body’s Wisdom and Creative Intelligence. London: Jessica Kingsley Publishers.