АРТ-ТЕРАПІЯ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО САМОПОЧУТТЯ УЧНІВ ТРАВМОВАНИХ ПІД ЧАС ВІЙНИ

Автор(и)

  • O. NIKOLENKO
  • M. ZUYENKO
  • M. GRYNOVA
  • I. KOHUT
  • K. NIKOLENKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2023.31.283380

Ключові слова:

арт терапія, таксономія Блума, арт-хаб, арт-техніки, психологічна стабільність учнів

Анотація

Стаття спрямована на вивчення та розробку арт-методик для відновлення психологічної стабільності учнів, які постраждали під час війни. Дослідження було поділено на такі етапи: опитування щодо сприйняття війни й власного «досвіду війни» серед учнів середніх шкіл; фіксація «больових точок» (проблемних) і «опорних точок» (корисних знань, умінь) у відповідях учнів; розроблення ефективної методики арт-терапії в умовах війни для подолання учнями втрат і здобуття ними нової життєвої й духовної перспективи.

Посилання

Moon, Bruce L. (2009). Existential Art Therapy. The Canvas Mirror. Springfield, Illinois: Charles C Thomas Publisher.

Moon, Bruce L. (2007). The Role of Metaphor in Art-Therapy: Theory, Method, and Experience. Springfield, Illinois: Charles C Thomas Publisher.

Rappaport, L. (2008). Focusing-Oriented Art Therapy. Accessing the Body’s Wisdom and Creative Intelligence. London: Jessica Kingsley Publishers.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-07

Як цитувати

NIKOLENKO, O., ZUYENKO, M., GRYNOVA, M., KOHUT, I., & NIKOLENKO, K. (2023). АРТ-ТЕРАПІЯ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО САМОПОЧУТТЯ УЧНІВ ТРАВМОВАНИХ ПІД ЧАС ВІЙНИ. Витоки педагогічної майстерності, (31), 156–166. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2023.31.283380

Номер

Розділ

Статті