ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРАКТИК У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЕКОЛОГІВ

Автор(и)

  • T. SHKURA
  • M. DIACHENKO-BOHUN
  • L. HOMLIA
  • O. ORLOVSKYI
  • V. ROKOTIANSKA

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2023.31.283447

Ключові слова:

освітня програма, навчальна практика, виробнича практика, екологія

Анотація

Статтю присвячено аналізу ролі навчальних та виробничих практик в системі практичної підготовки. Практика студентів передбачає безперервність та послідовність її проведення при одержанні потрібного достатнього обсягу практичних знань і умінь, необхідних для майбутньої роботи. Констатовано, що оволодіння сучасними методами, формами організації та знаряддями праці в галузі їх майбутньої професії, високо ефективно сприятиме формуванню у студентів професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних ринкових і виробничих умовах, вихованню потреби систематично поновлювати свої знання та творчо їх застосовувати в подальшій практичній діяльності.

Посилання

Bachynskyi, P. P. (1999). Na shliakhu stvorennia systemy ekolohichnoi osvity shkoliariv ta studentiv [On the way to creating a system of environmental education for schoolchildren and students]. Pedahohika i psykholohiia [Pedagogy and psychology], 2, 106-112 [in Ukrainian].

Kostytska, I. M. (1995). Ekolohichna osvita v rozvynutykh krainakh svitu [Environmental education in the developed countries of the world]. Ridna shkola [Native school], 5, 52 [in Ukrainian].

Luk’ianova, L. B. (2006). Teoriia i praktyka ekolohichnoi osvity u profesiino-tekhnichnykh navchalnykh zakladakh [Theory and practice of environmental education in vocational and technical educational institutions]. (D diss.). Kyiv [in Ukrainian].

Mitriasova, O. P. (2009). Teoriia i praktyka intehrovanoho navchannia khimichnykh dystsyplin studentiv ahrarnoho universytetu [Theory and practice of integrated teaching of chemical disciplines of agricultural university students]. (D diss.). Kyiv [in Ukrainian].

Ridei, N. M. (2011). Stupeneva pidhotovka maibutnikh ekolohiv: teoriia i praktyka [Gradual training of future ecologists: theory and practice]: monohrafiia. Kyiv: Oldi-Plius [in Ukrainian].

Rudyshyn, S. D. (2009). Biolohichna pidhotovka maibutnikh ekolohiv: teoriia i praktyka [Biological training of future ecologists: theory and practice]: monohrafiia. Vinnytsia: Tempus [in Ukrainian].

Stepaniuk, A. V. (1999). Metodychni ta teoretychni osnovy formuvannia tsilisnosti znan shkoliariv pro zhyvu pryrodu [Methodical and theoretical foundations of forming the integrity of schoolchildren's knowledge about living nature]. (D diss.). Ternopil [in Ukrainian].

Vynohradskyi, M. D., Vynohradska, A. M., Shkanova, O. M. (2009). Upravlinnia personalom [Management staff]: navch. posib. Kyiv: Tsentr uchbovoi liter [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-07

Як цитувати

SHKURA, T., DIACHENKO-BOHUN, M., HOMLIA, L., ORLOVSKYI, O., & ROKOTIANSKA, V. (2023). ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРАКТИК У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЕКОЛОГІВ. Витоки педагогічної майстерності, (31), 252–256. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2023.31.283447

Номер

Розділ

Статті