ПРОБЛЕМИ ВИВЧЕННЯ ХОРЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІН В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2023.32.292654Ключові слова:
хореографія, танець, хореографічна спеціальність, дистанційне навчання, професійні компетенціїАнотація
У статті проаналізовано процес дистанційного навчання здобувачів кафедри хореографії Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди. Розглянуто фактори, що впливають на формування професійних здібностей здобувачів при традиційній та дистанційній формах навчання. Встановлено причинно-наслідкові зв'язки між методами навчання та формуванням педагогічних компетенцій здобувачів-хореографів. На підставі вивчених фактів зроблено висновки та надані рекомендації щодо покращення якості навчального процесу здобувачів хореографічних спеціальностей під час онлайн навчання.
Посилання
Havrilova, L. H. (2017). Spetsyfika rozroblennia dystantsiinykh kursiv z muzychno-istorychnykh dystsyplin [The specifics of the development of distance courses in music-historical disciplines]. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia [Information technologies and teaching aids], 58, 2, 26-37 [in Ukrainian].
Merlianova, O. A. (2021). Rol dystantsiinoho navchannia v systemi pidhotovky khoreohrafiv [The role of distant learning in the system of choreographers’ training]. Zbirnyk naukovykh prats Umanskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu [Collection of scientific works of the Uman State Pedagogical University], 1, 183-188 [in Ukrainian].
Pastukhov, O. A. (2022). Khoreohrafichna osvita onlain: za i proty [Online choreographic education: pros and cons]. Visnyk Natsionalnoi akademii kerivnykh kadriv kultury i mystetstv [National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald], 4, 55-60 [in Ukrainian].
Stratehiia rozvytku vyshchoi osvity v Ukraini na 2021–2031 roky [Strategy for the development of higher education in Ukraine for 2021–2031]. Retrieved from https://mon.gov.ua/storage/app/media/rizne/2020/09/25/rozvitku-vishchoi-osviti-v-ukraini-02-10-2020.pdf REFERENCES [in Ukrainian].
Taranenko, Yu. P. (2020) Praktyka dystantsiinoho navchannia studentiv-khoreohrafiv u ZVO [The practice of distance learning of choreographer students in higher educational institutions]. In L. M. Androshchuk (Ed.), Estetychni zasady rozvytku pedahohichnoi maisternosti vykladachiv mystetskykh dystsyplin [Aesthetic principles of the development of pedagogical skills of art teachers]: materialy III Mizhnar. nauk.-prakt. konf. (pp. 138-143). Uman: VIZAVI [in Ukrainian].
Vyshnivskyi, V. V., Hnidenko, M. P., Haidur, H. I., & Ilin, O. O. (2014). Orhanizatsiia dystantsiinoho navchannia. Stvorennia elektronnykh navchalnykh kursiv ta elektronnykh testiv [Organization of distance learning. Creation of electronic training courses and electronic tests]: navch. posib. Kyiv: DUT [in Ukrainian].
Zakon Ukrainy «Pro vyshchu osvitu» [Law of Ukraine “On Higher Education”]. (2017). Retrieved from https://osvita.ua/legislation/law/2235/ [in Ukrainian].
Zakon Ukrainy «Pro Natsionalnu prohramu informatyzatsii» [Law of Ukraine “On the NationalInformati-zation Program”]. (2022). Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2807-20#Text [in Ukrainian].
Zakon Ukrainy «Pro orhanizatsiiu trudovykh vidnosyn v umovakh voiennoho stanu» [Law of Ukraine “On the Organisation of Labour Relationsunder Martial Law”]. (2022). Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2136-20#Text [in Ukrainian].