ЛІНГВІСТИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ МАРКЕТОЛОГІВ ЗАСОБАМИ КЕЙС-ТЕХНОЛОГІЇ

Автор(и)

  • O. KAZAKEVYCH

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2023.32.292656

Ключові слова:

кейс-технологія, кейс-метод, інтерактивна технологія, іноземна мова за професійним спрямуванням, мовна підготовка

Анотація

Статтю присвячено застосуванню кейс-технології під час занять з дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)» зі здобувачами спеціальності 075 «Маркетинг» ДДАЕУ. Запропоновано визначення кейс-технології,  доведено переваги використання кейсів під час практичних занять, оскільки кейс-технологія дозволяє наблизити мовленнєву діяльність до реальної комунікації, дає студентам можливість творчого застосування вивченого мовленнєвого матеріалу на основі своїх професійних знань.  Розглянуто види кейсів, наведено приклад кейсу, опрацьованого майбутніми маркетологами на практичному занятті з іноземної мови, визначено певні труднощі, що спостерігаються при використанні кейсів у підготовці майбутніх маркетологів. Окреслено підготовчу роботу, яку викладач проводить при доборі кейсів.

Посилання

Basha, I., & Manoilo, V. (2017). Zastosuvannia innovatsiinykh metodiv navchannia v formuvanni kompetentnostei maibutnikh marketolohiv [Application of innovative teaching methods in the formation of competences of future marketers]. Marketynh v Ukraini [Marketing in Ukraine], 2, 62-68 [in Ukrainian].

Baidak, L. I. (2019). Vykorystannia keis-metodu u navchanni inozemnii movi studentiv nefilolohichnykh spetsialnostei [The use of the case method in teaching foreign language to students of non-philological specialities]. In Materialy naukovo-praktychnoi konferentsii vykladachiv, aspirantiv ta studentiv Sumskoho NAU [Materials of the scientific and practical conference of teachers, postgraduate students and students of Sumy NAU] (p. 135). Sumy: SNAU [in Ukrainian].

Dehtiarova, Yu. V. (2010). Pidvyshchennia efektyvnosti navchannia inozemnykh mov z vykorystanniam keis-metodiv [Improving the effectiveness of foreign language teaching using case studies]. Vykladannia mov u vyshchykh navchalnykh zakladakh osvity [Teaching languages in higher education institutions], 17, 40-47 [in Ukrainian].

Forostiuk, I. V. (2021). Keis-metod yak suchasna tekhnolohiia inozemnoi movy profesiinoho spriamuvannia [The case method as a modern technology of a foreign language for professional purposes]. In Aktualni problemy inshomovnoi komunikatsii: linhvistychni, metodychni ta sotsialno-psykholohichni [Current issues of foreign language communication: linguistic, methodological and socio-psychological]: materialy III Vseukrainskoi naukovo-metodychnoi Internet-konferentsii (pp. 86-88). Lutsk [in Ukrainian].

Polishchuk, M. I. (2021). Zastosuvannia keis-metodu u provedenni praktychnoho zaniattia z inozemnoi movy studentam-yurystam [Application of the Case Method in Conducting Practical Foreign Language Classes for Law Students]. In Nauka ta suspilne zhyttia Ukrainy v epokhu hlobalnykh vyklykiv liudstva u tsyfrovu eru” (z nahody 30-richchiaproholoshennia nezalezhnosti Ukrainy ta 25-richchia pryiniattia Konstytutsii Ukrainy) [Science and public life of Ukraine in the era of global challenges of humanity in the digital era (on the occasion of the 30th anniversary of the declaration of independence of Ukraine and the 25th anniversary of the adoption of the Constitution of Ukraine]: materialy Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii (Vol. 1, pp. 673-674). Odesa: VD «Helvetyka» [in Ukrainian].

Romanov, I. R. (2017). Metod keisiv: perspektyvy vykorystannia u navchanni maibutnikh pravoznavtsiv anhliiskii movi [The Case Study Method: Prospects for Using it in Teaching English to Future Lawyers]. Molodyi vchenyi [Young researcher], 10 (50), 529-534 [in Ukrainian].

Volkova, N. P. (2011). Sytuatsiina tekhnolohiia yak zasib pidhotovky fakhivtsiv u vyshchomu zakladi osvity [Situational technology as a means of training specialists in a higher education institution]. Pedahohika formuvannia tvorchoi osobystosti u vyshchii i zahalnoosvitnii shkolakh [Pedagogy of creative personality formation in higher and secondary schools], 20 (73), 347-355 [in Ukrainian].

Voskobiinyk, V. I. (2022). Vykorystannia keis-metodu na zaniattiakh z inozemnoi movy v umovakh dystantsiinoho navchannia [Using the case method in foreign language classes in the context of distance learning]. In Zabezpechennia yakosti vyshchoi osvity: pidvyshchennia efektyvnosti vykorystannia informatsiinykh tekhnolohii u zdiisnenni osvitnoho protsesu [Ensuring the quality of higher education: increasing the efficiency of the use of information technologies in the implementation of the educational process]: materialy IV-yi Vseukrainskoi naukovo-metodychnoi konferentsii (pp. 26-28). Odesa: Odeska natsionalna akademiia kharchovykh tekhnolohii [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-08

Як цитувати

KAZAKEVYCH, O. (2023). ЛІНГВІСТИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ МАРКЕТОЛОГІВ ЗАСОБАМИ КЕЙС-ТЕХНОЛОГІЇ. Витоки педагогічної майстерності, (32), 128–132. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2023.32.292656

Номер

Розділ

Статті