ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ПЛАТФОРМИ LIKAR_NMU У НАВЧАННІ СТАНДАРТИЗАЦІЇ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ МАЙБУТНІХ ФАРМАЦЕВТІВ

Автор(и)

  • O. MANCHENKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2023.32.292664

Ключові слова:

вища фармацевтична освіта, заклади вищої медичної (фармацевтичної) освіти, навчання стандартизації лікарських засобів, майбутні фармацевти, платформа дистанційного навчання LIKAR_NMU

Анотація

У статті схарактеризовано продуктивний досвід Національного медичного університету імені О. О. Богомольця з використання дистанційної платформи LIKAR_NMU у навчанні стандартизації лікарських засобів майбутніх фармацевтів. З'ясовано, що платформа дистанційного навчання LIKAR_NMU максимально відповідає головним вимогам до її впровадження й застосування у освітньому процесі закладів вищої медичної (фармацевтичної) освіти: вона є надійною в експлуатації, зручною у використанні та управлінні, характеризується сумісністю, модульністю, безпечністю.

Практичний досвід використання дистанційної платформи LIKAR_NMU як корпоративної версії open-source системи Moodle дав змогу виявити, що під час навчання стандартизації лікарських засобів найбільшу затребуваність у викладачів й здобувачів вищої фармацевтичної освіти мають такі ресурси LIKAR_NMU: «Книга»; «Напис»; «Сторінка»; «Тека»; «Файл»; «IMS-контент пакет»; «URL (вебпокликання)» та успішно зарекомендували види діяльності, що є у меню дистанційної платформи LIKAR_NMU, зокрема: «H5S»; «База даних»; «Вибір»; «Вікі»; «Глосарій»; «Завдання»; «Чат».

Посилання

Aleksandrova, K. V., Krisanova, N. V., & Rudko, N. P. (2016). Problemy dystantsiinoho navchannia studentiv farmatsevtychnykh fakultetiv pry vyvchenni dystsypliny «Biolohichna khimiia» [Problems of distance learning of students of pharmaceutical faculties when studying the discipline "Biological Chemistry"]. In Farmatsiia XXI stolittia: tendentsii ta perspektyvy [Pharmacy of the 21st century: trends and prospects]: materialy VIII Natsionalnoho zizdu farmatsevtiv Ukrainy (Vol. 2, p. 321). Kharkiv [in Ukrainian].

Blahun, S., Naumenko, O., Stuchynska, N., & Lytvinenko, N. (2021). The use of modern technologies and Web toots for organizing distance Learning at medical universities. Pedahohichni nauky [Pedagogical sciences], 151, 205-213.

Bolilyi, V., Matiash, V., & Riezina, O. (2020). Orhanizatsiia treninhu z vyvchennia metodiv ta zasobiv dystantsiinoho navchannia dlia vykladachiv universytetu [Organization of a training course on the study of distance learning methods and tools for university teachers]. Information Technologies in Education&quot (ITE), 42, 7-19. Retrieved from https://doi.org/10.14308/ite000711 [in Ukrainian].

Kvasko, O. Yu., & Kondaurova, A. Yu. (2021). Dosvid zastosuvannia suchasnykh novitnikh metodyk navchannia v osvitnomu protsesi Natsionalnoho medychnoho universytetu imeni O. O. Bohomoltsia [The experience of applying the latest modern teaching methods in the educational process of the National Medical University named after O. O. Bogomolets]. In Aktualni problemy vyshchoi medychnoi osvity i nauky [Actual problems of higher medical education and science]: materialy Vseukr. nauk.-prakt. konf. z mizhnar. uchastiu (pp. 83-84). Kharkiv: KhNMU [in Ukrainian].

Kuchai, O., & Demianiuk, A. (2021). Suchasni tekhnolohii dystantsiinoho navchannia [Modern technologies of distance learning]. Humanitarni studii: istoriia ta pedahohika [Humanities studies: history and pedagogy], 2, 77-85 [in Ukrainian].

Manchenko, O. V. (2022). Intehratsiia resursiv osvitno-informatsiinoho seredovyshcha zakladu vyshchoi medychnoi osvity u navchanni standartyzatsii likarskykh zasobiv maibutnikh farmatsevtiv [Integration of the resources of the educational and informational environment of the institution of higher medical education in the training of drug standardization of future pharmacists]. Ukrainian professional education = Ukrainska profesiina osvita, 11, 177-185 [in Ukrainian].

Metodychni rekomendatsii shchodo roboty na platformi dystantsiinoho navchannia LIKAR_NMU [Methodical recommendations for working on the LIKAR_NMU distance learning platform]. (2021). Retrieved from https://drive.google.com/file/d/1oXk0iK1AHTmIwqn7sWcuoKyDce5iBZX_/view [in Ukrainian].

Pro zatverdzhennia pereliku haluzei i spetsialnostei, za yakymy zdiisniuietsia pidhotovka zdobuvachiv vyshchoi osvity [On approval of the list of branches and specialties for which higher education applicants are trained]. (2015). Postanova Kabinetu Ministriv Ukrainy vid 29. 04. 2015 № 266. Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/266-2015-%D0%BF#Text [in Ukrainian].

Standart vyshchoi osvity Ukrainy [Standard of higher education of Ukraine]. (2022). Haluz znan 22 Okhorona zdorovia spetsialnosti 226 Farmatsiia, promyslova farmatsiia spetsializatsii 226.01 Farmatsiia; 226.02 Promyslova farmatsiia. Retrieved from https://mon.gov.ua/storage/app/media/vishcha_osvita/zatverdzeni%20standarty/2022/11/11/226-Farmatsiya.promyslova.farmatsiya.mahistr-981-04.11.2022.pdf [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-08

Як цитувати

MANCHENKO, O. (2023). ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ПЛАТФОРМИ LIKAR_NMU У НАВЧАННІ СТАНДАРТИЗАЦІЇ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ МАЙБУТНІХ ФАРМАЦЕВТІВ. Витоки педагогічної майстерності, (32), 161–167. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2023.32.292664

Номер

Розділ

Статті