ЦИФРОВА ВІЗУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО КОНТЕНТУ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ

Автор(и)

  • O. MOSKALENKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2023.32.292666

Ключові слова:

майбутній учитель математики, навчальний контент

Анотація

У статті автор розкриває суть поняття цифрової візуалізації навчального контенту як навчального продукту, створеного за допомогою цифрових інструментів і збереженого у цифровому форматі. З’ясовано, що цифровий навчальний контент може бути збережений як на локальному пристрої, так і доступний в мережі через комп'ютерні засоби. Цифрова візуалізація навчального контенту у процесі формування цифрової компетентності майбутніх учителів математики позиціонується як технологія, котра забезпечує умови для створення й використання студентами цифрових візуальних матеріалів з математики, базується на принципі мультимедійності та проєктному підході. Визначено та схарактеризовано етапи технології: мотиваційно-підготовчий, проєктно-дослідницький, змістово-технологічний та презентаційно-результативний.

Посилання

Bilousova, L. I., & Zhytienova, N. V. (2017). Funktsionalnyi pidkhid do vykorystannia tekhnolohii vizualizatsii dlia intensyfikatsii navchalnoho protsesu [A functional approach to the use of visualization technologies for the intensification of the educational process]. Informatsiini tekhnolohii y zasoby navchannia [Information technologies and teaching aids], 57, 1. Retrieved from https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1525/1132 [in Ukrainian].

Busel, V. T. (Comp.). (2005). Velykyi tlumachnyi slovnyk suchasnoi ukrainskoi movy [A large explanatory dictionary of the modern Ukrainian language]. Kyiv; Irpin: VTF «Perun» [in Ukrainian].

Kashynska, O. (2018). Vykorystannia vizualizatsii navchalnoho materialu pid chas vykladannia fakhovoi dystsypliny "Orhanizatsiia hotelnoho hospodarstva" [The use of visualization of educational material during the teaching of the professional discipline "Organization of the hotel economy"]. Molod i rynok [Youth and the market], 5, 94-99 [in Ukrainian].

Kononets, N. V. (2021). Stsenarna realizatsiia pryntsypu multymediinosti pry stvorenni tsyfrovoho navchalnoho kontentu [Scenario implementation of the principle of multimedia when creating digital educational content]. In Scientific Collection «InterConf», (85): with the Proceedings of the 10th International Scientific and Practical Conference «Scientific Research in XXI Century» (pp. 144-147). Ottawa, Canada [in Ukrainian].

Kononets ,N., Grynova, M., Zhamardiy, V., Mamon, O., & Liulka, H. (2020). Problems of Implementation of The System of Resource-Based Learning of Future Teachers of Physical Culture. International Journal of Applied Exercise Physiology (IJAEP), 9 (12), 50-60.

Kononets, N., Ilchenko, O., Zhamardiy, V., Shkola, O., Broslavska, H., Kolhan, O., Padalka, R., & Kolgan, T. (2021). Software tools for creating electronic educational resources in the resource-based learning process. Journal for Educators, Teachers and Trainers JETT, 12 (3), 165-175.

Leshchenko, M., Lavrysh, Yu., & Kononets, N. (2021). Framework for Assessment the Quality of Digital Learning Resources for Personalized Learning Intensification. The New Educational Review, 64, 2, 148-160.

Lohvinenko, V. H. (2018). Vykorystannia tekhnolohii infohrafiky dlia vizualizatsii navchalnoho kontentu [Using infographic technology to visualize educational content]. Fizyko-matematychna osvita [Physical and mathematical education], 2, 79-85 [in Ukrainian].

Semenikhina, O., & Yurchenko, A. (2014). Uminnia vizualizuvaty navchalnyi material zasobamy multymedia yak fakhova kompetentnist uchytelia [The ability to visualize educational material by means of multimedia as a teacher's professional competence]. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu. Pedahohika. Sotsialna robota [Scientific Bulletin of the Uzhhorod National University. Pedagogy. Social work], 33, 176-179 [in Ukrainian].

Semenikhina, O. V., & Drushliak, M. H. (2013). Vykorystannia informatsiinykh tekhnolohii pry vyvchenni matematyky [The use of information technologies in the study of mathematics]: metodychni vkazivky do spetskursu. Sumy: SumDPU im. A. S. Makarenka [in Ukrainian].

Zhytienova, N. V. (2013). Sutnist vizualizatsii v navchalnomu protsesi [The essence of visualization in the educational process]. Zbirnyk naukovykh prats Kamianets-Podilskoho natsionalnoho universytetu im. Ivana Ohiienka [Collection of scientific works of the Kamianets-Podilskyi National University named after Ivan Ohienko], 19, 18-21 [in Ukrainian].

Zhytienova, N. V. (2016). Tekhnolohii vizualizatsii v suchasnykh osvitnikh trendakh [Visualization technologies in modern educational trends]. Vidkryte osvitnie e-seredovyshche suchasnoho universytetu [Open educational e-environment of a modern university], 2, 170-177 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-08

Як цитувати

MOSKALENKO, O. (2023). ЦИФРОВА ВІЗУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО КОНТЕНТУ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ. Витоки педагогічної майстерності, (32), 174–180. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2023.32.292666

Номер

Розділ

Статті