ЦЕНТР ОСВІТИ ДОРОСЛИХ ЯК СЕРЕДОВИЩЕ ОСОБИСТІСНОГО Й ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ (ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ РОБОТИ ЦЕНТРУ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ М. ПОЛТАВА У 2021 РОЦІ)
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2023.32.292668Ключові слова:
освіта дорослих, центр освіти дорослихАнотація
У статті розглянута діяльність Центру освіти дорослих м. Полтава у 2021 році як середовища особистісного та професійного розвитку. Цей період був вибраний як останній рік перед повномасштабним вторгненням, яке внесло свої корективи у роботу Центру. Розглянуто кількісні та якісні показники, особливості роботи, цільові групи, напрями діяльності. За результатами аналізу цих даних сформовано умови, за яких Центр дійсно може сприяти не лише професійному, але і особистісному розвитку своїх слухачів.
Посилання
Anishchenko, O. V. (2018). Modeli tsentriv osvity doroslykh v Ukraini [Models of adult education centers in Ukraine]. In Osvita doroslykh: teoriia, dosvid, perspektyvy [Adult education: theory, experience, perspectives] (Is. 1 (14), pp. 22-35) Kyiv; Nizhyn: PP Lysenko M.M. [in Ukrainian].
Voliarska, O. S. (2019). Osoblyvosti diialnosti tsentriv osvity doroslykh v Ukraini [Peculiarities of adult education centers in Ukraine]. Profesiina i neperervna osvita [Professional and continuing education], 4, 324-331 [in Ukrainian].