ЦЕНТР ОСВІТИ ДОРОСЛИХ ЯК СЕРЕДОВИЩЕ ОСОБИСТІСНОГО Й ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ (ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ РОБОТИ ЦЕНТРУ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ М. ПОЛТАВА У 2021 РОЦІ)

Автор(и)

  • K. PYVOVARSKA
  • O. STEFANIUK

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2023.32.292668

Ключові слова:

освіта дорослих, центр освіти дорослих

Анотація

У статті розглянута діяльність Центру освіти дорослих м. Полтава у 2021 році як середовища особистісного та професійного розвитку. Цей період був вибраний як останній рік перед повномасштабним вторгненням, яке внесло свої корективи у роботу Центру. Розглянуто кількісні та якісні показники, особливості роботи, цільові групи, напрями діяльності. За результатами аналізу цих даних сформовано умови, за яких Центр дійсно може сприяти не лише професійному, але і особистісному розвитку своїх слухачів.

Посилання

Anishchenko, O. V. (2018). Modeli tsentriv osvity doroslykh v Ukraini [Models of adult education centers in Ukraine]. In Osvita doroslykh: teoriia, dosvid, perspektyvy [Adult education: theory, experience, perspectives] (Is. 1 (14), pp. 22-35) Kyiv; Nizhyn: PP Lysenko M.M. [in Ukrainian].

Voliarska, O. S. (2019). Osoblyvosti diialnosti tsentriv osvity doroslykh v Ukraini [Peculiarities of adult education centers in Ukraine]. Profesiina i neperervna osvita [Professional and continuing education], 4, 324-331 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-08

Номер

Розділ

Статті